Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:44:41 GMT

یک طرح ورزشی در سبزوار به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۶۷۷

یک طرح ورزشی در سبزوار به بهره برداری رسید

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار در این مراسم گفت: این سالن برای ارتقا و آمادگی کارکنان سازمان های آتش نشانی و سایر سازمان های خدماتی مرتبط با شهرداری و حوزه مدیریت بحران مورد استفاده قرار می گیرد.
مهدی احمدی راد افزود: این سالن چند منظوره با مساحت ۶۰۰ متر مربع با هزینه پنج میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در این شرایط سخت اقتصادی که برخی از شهرداری ها در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان خود با مشکلات جدی مواجه هستند شهرداری این شهر با کار جهادی طرح های عمرانی خوبی در دست اجرا دارد.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: احداث کمربندی های شهری، بازگشایی خیابان غرب نیروگاه، ایجاد پایگاه های مشاوره و آموزش شهروندی در مناطق حاشیه، آغاز احداث بوستان بانوان در منطقه توحید شهر، احداث شهربازی سرپوشیده با مشارکت بخش خصوصی برخی از تلاش های عمرانی شهرداری سبزوار در یک سال گذشته بوده است.
وی اظهار داشت: احداث استخر بانوان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و پیست موتورسواری در محدوده توحید شهر نیز با مشارکت شهرداری و اداره تربیت بدنی تابستان امسال آماده بهره برداری می شود.
سبحانی فر گفت: احداث پیست اسب دوانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و دو ماه آینده نخستین مسابقات استانی اسب دوانی در سبزوار برگزار می شود.
شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار با وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری