Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده لیخت قصد دارد در ایتالیا به مدافع کامل‌تری تبدیل شود. مدافع جدید یوونتوس همچنین به تمجید از مینو رایولا پرداخت و او را بهترین ایجنت دنیا دانست.

طرفداری- ماتیاس ده لیخت، مدافع 19 ساله هلندی که به یوونتوس پیوسته است، اکنون همراه با این تیم در سنگاپور حضور دارد تا در تور تابستانی شرکت کند. ده لیخت، اخیرا مصاحبه‌ای با تلگراف هلند انجام داد که اکنون به صورت کامل منتشر شده است:

من ذاتا انسانی درون‌گرا و ساکت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینو رایولا؟ من او را خوب می‌شناسم و رابطه کاری ما، آن‌ چیزی نیست که مردم درباره‌اش فکر می‌کنند. بنابراین به عنوان یک بازیکن جوان طبیعی است کسی را کنارم داشته باشم که حافظ و نماینده منافع من باشد. من فکر می‌کنم رایولا در دنیای ایجنت‌ها بهترین است. واکنش‌ها همیشه وجود دارند و در هلند، هرکس عقیده خود را دارد اما فقط من می‌دانم که رایولا چه کارهایی برای من انجام داده است. وقتی مردم می‌گفتند رایولا مرا مجبور می‌کند تا به باشگاه مورد نظرش بروم، فقط می‌خندیدم. او فرایندی را ترتیب داد که طی آن بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم. او عقیده خودش را داشت و من هم عقیده خودم را داشتم. در نهایت، با همکاری یکدیگر، تصمیمم را گرفتم.

در هلند، عجیب است که از بارسلونا پیشنهاد داشته باشید و این تیم را را انتخاب نکنید. در این صورت، مردم چیزهای بسیاری درباره شما خواهند گفت. بسیار خوشحالم که توانستم به یوونتوس بیایم. به صورت دقیق به وجهه ورزشی یوونتوس نگاه کردم و کارهای مربوط به دستمزد را به مینو سپردم. مذاکرات میان یوونتوس و آژاکس، یک فرایند خیلی زمان‌بر بود و البته مذاکرات میان من و یوونتوس نیز به طول انجامید. حالا خوشحالم که همه چیز به طور واضح مشخص است.

ذهنم در زمان مذاکرات آرام بود چون می‌دانستم که چه می‌خواهم و می‌دانستم که همه چیز خوب خواهد بود. همه فکر می‌کنند من باید به بارسلونا می‌رفتم اما در نهایت، من بودم که تصمیم گرفتم. به صورت دقیق بررسی کردم که کدام باشگاه برای پیشرفت من مناسب‌تر از همه است. یوونتوس مرا متقاعد کرد چون آن‌ها واقعا مرا می‌خواستند و برنامه مشخصی برای پیشرفت من داشتند. ایتالیا کشوری است که دفاع کردن در آن ارزش بالایی دارد. بنابراین ایتالیا با مربیان فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند مکتب مناسبی برای یک مدافع جوان باشد. در ایتالیا فرصت این را دارم که بتوانم به مدافع کامل‌تری تبدیل شوم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال