Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شرکت تله کيش با راه اندازه سامانه پيامکي و استفاده از خدمات اپليکيشن آي کيش، مراسم قرعه کشي بيست و دومين جشنواره تابستاني کيش را به روش الکترونيکي برگزار مي کند.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، بهداري مديرعامل شرکت تله کيش در خصوص قرعه کشي بيست و دومين جشنواره تابستاني کيش گفت: با توجه به اينکه در سال هاي گذشته فرآيند قرعه کشي در جشنواره تابستاني کيش براي گردشگران و ساكنان كيش به روش دستي در قالب کارت هاي کاغذي انجام مي شد، امسال در جهت بهره برداري از خدمات نوين الکترونيکي و بستر سازي جزيره کيش به عنوان شهر هوشمند، امكان شرکت در قرعه کشي به صورت الکترونيکي به دو روش ارسال پيامک به سامانه 10000934 و يا مراجعه به اپليکيشن آي کيش فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بيست و دومين جشنواره تابستاني کيش فرايند برگزاري قرعه کشي در دو بخش براي گردشگران و ساكنان كيش به طور مجزا برگزار مي شود. در بخش قرعه کشي براي گردشگران، در طول 50 شب جشنواره، هر شب 15 نفر براي شرکت در قرعه کشي يک دستگاه آپارتمان در برج هاي طلايي به قيمت 15ميليارد ريال انتخاب مي شوند. همچنين هر شب 15 نفر جهت شرکت در قرعه کشي يک دستگاه پژو 206 که در هر هفته برگزار مي شود انتخاب مي شوند. علاوه بر اين هر شب پس از قرعه کشي به 5 نفر بليت بيزينس ماهان در مسير تهران-کيش-تهران اهدا مي شود.
در بخش دوم قرعه کشي که ويژه ساكنان كيش است، هر شب 3 نفر برنده يک عدد کارت اينترنت 50 گيگابايت 180 روزه تله کيش به همراه جوايز غيرنقدي ديگر مي شوند.
وي درباره فرايند نام نويسي گردشگران و ساكنان كيش در قرعه کشي بيست و دومين جشنواره تابستاني اظهار داشت: همزمان با ورود گردشگران به جزيره کيش ضمن ارسال پيامک خوش آمد گويي آدرس لينک برشور اطلاع رساني بيست دومين جشنواره تابستاني کيش به تلفن همراه گردشگران پيامک مي شود.
گردشگران و ساكنان كيش پس از پيامک عدد 1 به سامانه 10000934، با ارسال مشخصات فردي و شماره کارت بانکي عضو شتاب، نام نويسي خود را تکميل مي كنند.
بهداري افزود: روش ديگر براي شرکت در قرعه کشي، نام نويسي از طريق اپليکيشن آي کيش است که مزيت اين روش نسبت به سامانه پيامکي، اين است كه ضمن دريافت 10 امتياز ويژه، در صورت تکميل مشخصات فردي نيز 10 امتياز ديگر به امتياز گردشگر جهت شرکت در قرعه کشي اضافه خواهد شد.
گردشگران در طول سفر خود به جزيره کيش با خريد از دستگاه هاي کارت خوان شرکت تجارت الکترونيک پارسيان (تاپ) مي توانند به ازاي هر 20 هزارتومان خريد 1 امتياز کسب کرده و شانس خود را جهت شرکت در قرعه کشي شبانه افزايش دهند.
جهت شرکت در قرعه کشي شبانه و تبديل امتياز ها به شانس قرعه کشي، گردشگر مي بايست در شبي که قصد حضور در تالار و شرکت در قرعه کشي را دارد، عدد 22 را به سامانه 10000934 ارسال كرده و يا با مراجعه به اپليکيشن آي کيش در قرعه کشي شركت كنند. همچنين در هر لحظه با ارسال عدد 11 به سرشماره مذکور از ميزان امتياز هاي کسب شده مطلع شود. شرط شرکت در قرعه کشي ويژه گردشگران داشتن بليت رفت و برگشت، برگه پذيرش هتل و همچنين همراه داشتن کارت شناسايي معتبر مي باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، ۷ تا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در شهر تهران برگزار می‌شود.

تاکنون بیست و چهار دوره از این کنگره علمی- بین‌المللی که زمینه ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفّقیت انجام شده است.

دو کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی با امتیاز بازآموزی خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند چکیده مقاله‌های علمی خود را تا نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به پژوهشگاه رویان ارسال کنند. بهترین مقاله‌ها، پس از داوری نهایی ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • برای دریافت جایزه‌های بلو، هنوز فرصت دارید / 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند