Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@20:46:34 GMT

لاله اسکندری با «سیمین» به هند می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۹۹۴۲

به گزارش پارس نیوز، 

پوستر جدید فیلم «سیمین» با عکسی از لاله اسکندری را مجید عقیلی طراحی کرده است. پیش از این مریم امینی، پوستری با طرح بازیگر مرد فیلم را طراحی کرده بود. آتش زمزم به همراه لاله اسکندری و محمدرضا هدایتی، دو بازیگر اصلی و محمد فضیله، مدیرفیلمبرداری فیلم برای شرکت در جشنواره عازم هند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سیمین» قرار است در جشنواره مردم و محیط زیست ایرکوتسک روسیه نیز شرکت کند. مسئولیت پخش فیلم در این دو جشنواره را سولماز اعتماد بر عهده دارد. این فیلم سال گذشته به عنوان فیلم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان اکران شده بود.

آتش‌زمزم این فیلم را با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، سال پیش در اصفهان فیلمبرداری کرد، شهرام ناظری هم ترانه‌ای برای تیتراژ این فیلم خوانده است.

«سیمین» فیلمی درباره علت خشک شدن زاینده‌رود و تاثیرات آن بر زندگی مردم به ویژه کشاورزان است.

بازیگران فیلم عبارتند از محمدرضا هدایتی، لاله اسکندری، محمد فیلی، جمشید صدری، پری کربلایی، سپیده مظاهری، مریم نقیب، امیرعباس رضایی و مریم عرب جعفری.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لاله اسکندری محیط زیست روسیه کودک و نوجوان اصفهان شهرام ناظری لاله اسکندری سیمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه‌های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پدرام اخوان معاون شهرسازی و معماری منطقه گفت: پس از تصویب و ابلاغ طرح موضعی محلات گلابدره و سیمین قلعه، طی توافق مشترک میان شهرداری منطقه یک و سازمان نوسازی شهر تهران به عنوان کارفرمای پروژه، جهت طراحی و اجرای دو عرصه مذکور و موافقت شورای اسلامی شهر تهران در سال ۱۴۰۲، در حال حاضر به منظور تامین خدمات با اولویت ساخت و احداث مجموعه های خدماتی چند منظوره مشتمل بر کاربری های پارکینگ، آموزشی، درمانی و فرهنگی، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران ، تخصیص داده شد.

او افزود: ۳ هزار متر مربع از عرصه ۱۳ هکتاری طرح موضعی سیمین قلعه با قابلیت بارگذاری ۲۱ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، فرهنگی و نیز ۸ هزار مترمربع از عرصه ۳۸ هکتاری طرح موضعی محدوده گلابدره با قابلیت بارگذاری ۲۶ هزار متر مربع در قالب مجموعه چند منظوره پارکینگ، درمانی، فرهنگی، آموزشی در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران مصوب و اعتبار بودجه مربوطه در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران تخصیص و ابلاغ شد.

معاون شهردار منطقه یک گفت: در محدوده سیمین قلعه در مرحله اول توافق با مالک در دستور کار منطقه قرار دارد که در حال انجام مقدمات اولیه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سازمان نوسازی شهر تهران و بازدید از محل، مقدمات انعقاد قرارداد با مشاور، جهت تهیه طرح اجرایی پروژه های مذکور در دستور کار معاونت فنی و عمرانی سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفته است.

اخوان در خاتمه خاطر نشان کرد: محلات گلابدره و سیمین قلعه در محدوده بافت فرسوده منطقه یک واقع شده است و در زمره محلات کم برخوردار منطقه قلمداد می شوند، بر همین اساس پیگیری اجرایی شدن پروژه های مذکور در سال جاری از اولویت های معاونت شهرسازی و معماری منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • جشنواره گلاب‌گیری مریم بانو
  • پیشنهاد برگزاری جشنواره گل های داوودی در کاخ مروارید
  • جشنواره گل داوودی در محوطه کاخ مروارید برگزار شود
  • شهر کرج خواستگاه ترویج گل لاله در کشور شناخته شده است
  • بزرگترین فرش گل خاورمیانه در جشنواره لاله‌های کرج
  • اجرای هرس شاخه‌های درختان سیب در مراغه
  • تخصیص اعتبار هزار میلیاردی برای تامین خدمات در محلات گلابدره و سیمین قلعه
  • احداث مجموعه‌های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه
  • با عشق، تقدیم به خنده‌های تو! | خانه‌ای که جلال‌ آل‌احمد در غیاب همسرش ساخت