Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:18:26 GMT

فوتبال پیکوستان خلخال مغلوب ملوان انزلی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۰۰۰

فوتبال پیکوستان خلخال مغلوب ملوان انزلی شد

به گزارش ایرنا، این مسابقه که روز شنبه در ورزشگاه تختیخلخال برگزار شد، با نتیجه سه بر یک به نفع تیم میهمان پایان یافت.

به گفته ایوب طالب پور، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال این بازی با هدف تجلیل از پیشکسوتان فوتبال تیم صاحب‌نام ملوان انزلی و همچنین پیشکسوتان فوتبال این شهرستان و ایجاد انگیزه در بین

علاقه‌مندان به این رشته ورزشی پرطرفدار با شعار "به گذشته افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم" برگزار و با استقبال گرم مردم و تماشاگران همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: برگزاری این مسابقه با هدف ارج نهادن تلاش به افرادی بود که سال‌های جوانی خود را با همه وجود سختی‌های آن در فوتبال گذرانده و امروز گنجینه‌های ارزشمند جامعه ورزشی هستند.

او گفت: هرگونه توسعه در رشته‌های ورزشی از جمله ورزش پرطرفدار فوتبال نیازمند بهره‌گیری از تجربه ارزشمند پیشکسوتان ورزش است که پس از گذران سال‌ها عمر مفید خود در میادین ورزشی می‌توانند امروزه مورد محبت جامعه ورزش قرار گرفته و بصورت شایسته از تجربه آنها استفاده کرد.

او از شرکت بیش از ۲۵۰ نفر از علاقه‌مندان به یادگیری حرفه‌ای و عملی رشته ورزشی فوتبال در مدرسه فوتبال این شهرستان در تعطیلات تابستان خبر داد و افزود: برای راه‌اندازی این مدرسه از مدرسان و کارشناسان خبره و مجرب فوتبال کشور استفاده می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل با استان گیلان همسایه است.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است