Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:41:03 GMT

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۰۰۲

هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره تداوم تجاوزات و جنایات علیه شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت هشدار دادند.

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که تیراندازی عامدانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت‌آمیز بازگشت جنایتی علیه ملت فلسطین است که هرگز در برابر آن سکوت نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های مقاومت تاکید کردند: هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه تغییر معادلات و قواعد نبرد را نمی‌دهیم.

گروه‌های فلسطینی کردند که هدف قرار دادن خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان پوشش خبری تظاهرات بزرگ بازگشت جنایتی از جانب رژیم صهیونیستی به منظور ممانعت از برملا شدن جنایات و تجاوزات آن در برابر جهانیان است.

گروه‌های مقاومت خواستار افزایش تلاش‌ها و تحرکات بین‌المللی برای برملا کردن جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شدند.

کد خبر 4671279

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی تل آویو تظاهرات بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس

وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد کابل از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه حکومت طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه حکومت طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است