Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شعیبی در حاشیه برگزاری مسابقات  طناب کشی  استان که به میزبانی بروجرد برگزار شده بود با بیان اینکه   سطح کیفی این رقابت ها بسیار مطلوب بود،اظهار کرد: این رقابت ها با استقبال چشم گیر ورزشکاران و علاقه مندان طناب کشی همراه بود.

سرپرست کمیته  طناب کشی هیات  انجمن های ورزشی لرستان  افزود:  خوشبختانه روند رشد و توسعه طناب کشی در سطح استان با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی هیات انجمن های ورزشی استان، همکاری هیات های شهرستان و کمیته های طناب کشی شهرستان ها، مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد و توسعه رقابت استان کشی طناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟

به گزارش پارس نیوز ، زهرا پورسیدآقایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: مدرک تحصیلی از معیارهای فرعی ازدواج محسوب می‌شود و بیشتر از آنکه تأثیر واقعی بر زندگی بگذارد، اثر روحی و روانی دارد اما این موضوع زمانی مشکل‌ساز می‌شود که یکی از طرفین برای مثال زن به ویژه در فرهنگ ما به دلیل بالاتر بودن تحصیلات بخواهد نوعی حکمرانی و تحکم بر مرد داشته باشد. در این صورت احتمال بروز تعارض بسیار زیاد خواهد بود.

وی افزود: اگر کسی تحصیلات را برای رشد زندگی به کار گیرد، بسیار مطلوب است ولی اگر آن را وسیله تفاخر و به رخ کشیدن قرار دهد، تعارض ایجاد خواهد کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا با بیان اینکه مهمترین مسئله در ازدواج رعایت تناسب زوجین است، تاکید کرد: هرچه زن و مرد در ویژگی‌های مختلف شخصیتی و امکانات زندگی هماهنگ‌تر باشند، احتمال سازش بیشتری خواهند داشت بنابراین درباره تحصیلات نیز توصیه بر رعایت تناسب است.

پورسیدآقایی در پاسخ به سوالی درخصوص زمانی که تفاوت در میزان تحصیلات هر یک از طرفین وجود دارد نیز اینطور توضیح داد: اگر اختلافی هم وجود دارد، بهتر است در حد یک مقطع تحصیلی باشد چون اگر این تفاوت خیلی زیاد باشد ممکن است همفکری بین زن و شوهر در عمل حاصل نشود البته باید مسئله تحصیلات در کنار عوامل دیگر و شرایط فرد همچون سطح درآمد، نوع شخصیت و... مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • فجر و شهر راز ، امروز هشتم فروردین به مصاف رقبا می‌روند.
  • سد «سقزچی» سرریز شد / وضعیت مطلوب سدهای معیشتی نمین
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟