Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز شنبه در دومین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: مسوولان استانی بستر لازم برای انتخابات سیاسی را فراهم کنند و اجازه ندهند که انتخابات رنگ و بوی قومی و مذهبی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: رعایت بی‌طرفی در انتخابات موجب اعتمادسازی بین مردم می‌شود و در غیر این صورت مردم اعتماد نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای جشن ملی است، بیان کرد: همه گروه‌ها و جریانات سیاسی در قالب قانون در این انتخابات به صحنه بیایند و این جشن ملی را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات است که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی نکته نظرات و هماهنگی‌های انجام گرفته برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند را بیان کردند.

بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان «رییس ستاد انتخابات استان»، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به عنوان «مسوول کمیته پشتیبانی»، عباس حسن خانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان «مسوول کمیته امنیتی»، مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان «مسوول کمیته فناوری اطلاعات»، باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری به عنوان «مسوول کمیته اطلاع رسانی»، میرزایی مدیرکل حراست استانداری به عنوان «مسوول کمیته حراست و استعلامات»، شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار به عنوان «مسوول کمیته حقوقی»، اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان «دبیر ستاد انتخابات» و حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان «عضو ستاد انتخابات استان» منصوب شده اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار می شود.

۹۹۱۸/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای توسعه همه جانبه راه‌های استان گفت: امروز شاهد پیشرفت و آبادانی ملموس راه‌ها در استان هستیم که به موازات آن، نهضت ملی مسکن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

محمدصادق معتمدیان با بیان اینکه در هر گوشه از این استان شاهد برپایی کارگاه‌های عمرانی مسکن و راه هستیم افزود: درحال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان‌غربی در قالب ۴۰ کارگاه راه سازی در دست اجرا است، که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های این استان است.: 

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص‌های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه‌ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وحود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیر‌های این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی - خوی از جمله محور‌هایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین‌المللی است.

مقام ارشد اجرایی استان می گوید: با پایان یافتن اجرای طرح توسعه این مسیر، مرز رازی به مسیری بین المللی برای دستیابی به بازار هدف جهانی تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اقتصادی این استان، ترانزیت است که در تمامی جوانب آن برنامه‌های گوناگونی در حال انجام است.

در پایان این مراسم سکان مدیریت راه وشهرسازی آذربایجان غربی به رسول عطایی رسید و از خدمات سید محسن حمزه‌لو تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی