Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روابط عمومی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، جلسه مجمع عمومی این تشکل سیاسی برای تعیین اعضای شورای مرکزی در شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور فعالان سیاسی و رسانه ای کرمانشاه برگزار شد، جمعی از چهره های مؤثر و فعال سیاسی برای عضویت در شورای مرکزی نامزد شدند و با برگزاری انتخابات در میان اعضای مجمع عمومی، شورای جدید، اعضای خود را برای یک دوره شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی منتخبان شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت شهرستان کرمانشاه به شرح زیر است:

محمدرضا عباسی نادر زارعی علی مرادی بهمن عبداله آدینه وند همایون نیک پور راضیه نجفی نوراله یاوری شبنم مایلی علیرضا رضایی محسن عزیزی هومن عزیزی مهراندخت توسلی محسن نجفی کیانوش مایلی امیرحسین دلفانی احسان رضایی آرش حاصلی علیرضا رنجبر سرچقایی فرهاد لقمان نژاد  رهبر محمدی مصطفی امیرخانی

بازرسین قانونی شورای مرکزی:

پارسا یاری یزدان گلزار یونس نعیمی

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در سال گذشته اقدام به رونمایی از «مانیفست نواصولگرایی» کرد که در واقع منشور اصلی حرکت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این حزب سیاسی است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انتخابات کرمانشاه جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه