Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@04:42:11 GMT

اتمام حجت مجلس با وزیر راه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۱۶۸

اتمام حجت مجلس با وزیر راه

رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد مردم مطمئن باشند قیمت مسکن بزودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما اخیرا طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی مذاکرات جدی در خصوص بحث مسکن و افزایش قیمت غیرمنطقی و نابسامانی در این بازار صحبت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما یکشنبه هفته جاری (۳۰ تیرماه ۹۸) با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی جلسه خواهیم داشت و این در واقع نوعی مطالبه است تا ببینیم با توجه به مذاکرات صورت گرفته، اخیر اقداماتی که از سوی وزارتخانه برای ساماندهی مسکن صورت گرفته چه بوده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد ما قرار است در این جلسه فوق العاده، از وزیر راه بپرسیم که اخیرا برای مسکن چه کار‌هایی انجام داده است.

رضایی در ادامه عنوان کرد که در جلسه روز یکشنبه قرار است اتمام حجتی با وزیر راه صورت گیرد و در این رابطه جزئیات دقیق اقدامات صورت گرفته را جویا شویم.

وی ادامه داد: قطعاً در این جلسه فقط ارائه گزارش عملکرد محور جلسه نخواهد بود و قطعاً ما از وزیر سوال می‌کنیم که دقیقاً چه کار کرده است و خروجی کار خود را باید به ما بگوید.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: ما در جلسه علنی مجلس هم در خصوص مسکن کامل صحبت کرده‌ایم لذا قرار بوده است در این مدت دولت و وزارت راه در ساماندهی وضعیت مسکن آن هم در فصل نقل و انتقالات اقدام ویژه‌ای داشته باشد؛ بنابراین در این نشست قرار است مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد سوال واقع شود وزیر راه نیز باید توضیح دهد که پس از جلسات علنی و غیرعلنی مجلس برای مسکن خروجی کار او چه بوده و چه اتفاقی تا کنون افتاده است.

وی در خاتمه اعلام کرد که مردم مطمئن باشند قیمت مسکن به زودی کاهش پیدا خواهد کرد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن خواهیم بود. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی محمدرضا رضایی کمیسیون عمران مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد

علی بیت اللهی، رئیس مرکز زلزله نگاری مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طبق قانون جهش تولید مسکن و با توجه به روند تولید مسکن در شهرهای مختلف باید نقشه گسل تمامی شهرهای کشور تهیه شود گفت: در حال حاضر با توجه به ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و با توجه به الحاق اراضی در شهرهای مختلف نقشه گسل حریم تمامی شهرها در حال آماده شدن است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای دولت سیزدهم نقشه حریم تمامی شهرها در حال آماده شدن است و  حریم گسل 6شهر تا به امرو آماده و به شورایعالی شهرسازی و معماری ارائه شده است.

او اظهار کرد: برداشت‌های میدانی در حال انجام بوده و در برنامه است تا پایان امسال نقشه حریم گسلی تمامی شهرها تمام و با تصویب در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، ابلاغ شود.

وی بیان کرد: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بخش زلزله و کاهش مخاطرات آن، علاوه بر تهیه و تدوین نقشه‌های گسلی حریم شهرها، کارهای کارشناسی و ارائه استعلام از سایت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در خصوص مخاطرات زلزله و فرونشست و سایر انجام می‌دهد.

 بیت الهی توضیح داد: تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر ارومیه، لاهیجان، ساری، قائم‌شهر و گرگان نیز به اتمام رسیده است و در انتظار تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری قرار دارد.

وی یادآور شد: در سنوات گذشته نیز حریم گسلی ۶ شهر تهران، مشهد، کرج، تبریز، زنجان و کرمان با حمایت مالی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در سال‌های گذشته تهیه، مصوب و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اتمام زیرساخت‌های آبرسانی به نهضت ملی مسکن بافق
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • رژیم غاصب صهیونیستی بین جهانیان تحقیر شد
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • وزیر خارجه اوکراین رسما بابت قیمت نفت از غرب اخاذی می‌کند
  • طرح سئوال از وزیر کار در خصوص دستمزد کارگران کلید خورد
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد
  • تامین بخش زیادی از نهاده ها در سال جاری/ نباید افزایش قیمت گوشت صورت گیرد
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود