Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم فوتبال پیکان از امشب در غیاب دو بازیکن آغاز می‌شود. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان حسین فرکی در حالی امروز (شنبه) برای برگزاری اردوی 6 روزه راهی بروجرد می‌شوند که دو بازیکن این تیم در این اردو غیبت خواهند داشت. جابر انصاری و حسین پورامینی به دلیل مصدومیت در تهران مانده و به فیزیوتراپی ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز امامعلی و ابراهیم صادقی دیگر بازیکنان مصدوم پیکان هستند که تا  دو روز آینده به تمرینات گروهی این تیم باز خواهند گشت تا بتوانند در بازی دوستانه پیش‌روی تیم‌شان به میدان بروند.

پیکان روز چهارشنبه در بروجرد به مصاف تیم منتخب این شهر خواهد رفت.

مهاجم فصل پیش پیکان به پرسپولیس پیوستبرتری پیکان مقابل آرمان گهر در دیدار دوستانه

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند