Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@13:05:14 GMT

فواید مصرف آب کافی در بارداری

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۲۰۸

فواید مصرف آب کافی در بارداری

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، فرشته درایتی اظهار کرد: معمولا گفته می‌شود هرگاه که نیاز تشنگی را حس کردید، آب به میزان کافی و در حد سیراب شدن میل کنید، اما مصرف آب در صبح به صورت ناشتا در بارداری باعث می‌شود که تهوع صبحگاهی، یبوست، سردردها و افسردگی کم شوند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از فواید آب پیشگیری از زایمان زودرس است، بیان کرد: معمولا دهیدراته شدن (کم آبی) باعث سرگیجه، سردرد، حالت تهوع و شروع انقباضات عضلانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کارشناس مامایی تصریح کرد: کم آبی در سه ماهه سوم بارداری می‌تواند سبب شروع انقباضات رحمی و در نتیجه زایمان زودرس شود.

درایتی ادامه داد: آب آشامیدنی سالم بسیاری از مشکلات دوران بارداری را کاهش داده و آمادگی بدن را برای رو به رو شدن با تغییرات فیزیولوژیک دوران بارداری افزایش داده و در نهایت تضمین کننده سلامت مادر و جنین است.

وی افزود: هنگام بارداری آب به عنوان سیستم حمل غذا، مواد مغذی را از طریق خون و بند ناف و جفت به جنین می‌رساند، سموم بدن را شستشو داده و ادرار را رقیق می‌کند که خود مانع عفونت‌های اداری می‌شود.

این کارشناس مامایی تصریح کرد: بیشتر زنان بارداری که کمتر آب مصرف می‌کنند، به کرات دچار عفونت‌های ادراری می‌شوند. ‍

درایتی افزود: از مزیت‌های دیگر نوشیدن آب در بارداری می‌توان به داشتن پوست سالم وشاداب، دفع نمک زائد از اندام‌های بدن، بهتر شدن الگوی دفع و رفع یبوست و کاهش جوش‌ها و آکنه‌های زمان بارداری اشاره کرد.

وی، کاهش سقط جنین و زایمان زودرس و دفع سموم و عفونت‌های بارداری از طریق تعریق و ادرار را از دیگر مزیت‌های مصرف آب در دوران بارداری برشمرد و یادآور شد: به دست آوردن مواد معدنی مهم مانند منیزیم که به ساختار عضلات کمک کرده و از بروز واریس پیشگیری می‌کند، نیز از دیگر مزایا است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بارداری دوران خاصی برای بانوان است که می‌تواند با دغدغه‌ها و نگرانی‌های جسمی و روحی خاصی برای بانوان همراه باشد. یکی از دغدغه‌های بانوان شاغل و کارمند به هنگام بارداری انتخاب مانتو شلوار اداری بارداری مناسب است. مانتو شلواری که در این دوران به تن می‌کنید باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتوانید در آن احساس راحتی کنید و بدون مشکل کارهای خود را انجام دهید. از جمله مهمترین این ویژگی‌ها می‌توان به جنس مانتو، راحتی مدل و رنگ آن اشاره کرد. در ادامه این مطلب که توسط سایت تخصصی مانتو میرداماد تدوین شده است شما را با معیارهای انتخاب یک مانتو شلوار اداری مناسب برای دوران بارداری آشنا خواهیم کرد.

چرا باید در دوران بارداری مانتو اداری مخصوص تهیه کنیم؟ مانتو شلوارهای اداره موجود در بازار برای افراد عادی مناسبند و گاهاً خانم‌های باردار می‌توانند تا ماه اول یا دوم حاملگی از آن استفاده کنند. اما هنگامی که جنین شروع به رشد می‌کند به خاطر تغییرات فیزیکی دیگر قادر نخواهید بود از مانتوهای معمولی استفاده کنید. به همین دلیل لازم است برای حفظ سلامت خود و جنین در ماه‌های بالاتر از مانتو شلوار مخصوص حاملگی استفاده کنید.

ویژگی‌های مانتو شلوار اداری بارداری

مانتو شلوار اداری ویژگی‌های خاصی دارد که در هنگام خرید باید به آنها دقت کنید. مهمترین نکته این است که در هنگام پوشیدن مانتو شلوار اداری بارداری احساس راحتی داشته باشید. در ادامه ویژگی‌های یک مانتو شلوار اداری بارداری استاندارد را برای شما ذکر خواهیم کرد. جنس پارچه مانتو شلوار اداری بارداری جنس پارچه مانتو شلوار اداری بارداری نباید ضخیم یا سنگین باشد. بنابراین بهتر است از پارچه‌های سبک و نخی استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. پارچه لباس اداری بارداری باید ضد آلرژی بوده و از هرگونه حساسیت احتمالی برای مادر پیشگیری کند. به طور کلی الیاف طبیعی انتخاب بهتری در مقایسه با الیاف مصنوعی به شمار می‌آیند زیرا خنک‌تر و سبک‌تر هستند و احساس آرامش بیشتری را به شما منتقل خواهند کرد. در انتخاب جنس مانتو شلوار لازم است فصل سال و دمای هوا را نیز در نظر بگیرید. انتخاب سایز مناسب مانتو شلوار اداری بارداری اکثر مانتو و شلوارهای اداری موجود در بازار به صورت اندامی طراحی می‌شوند تا شیک‌تر به نظر برسند. اما در دوران بارداری شما دیگر نمی‌توانید لباس‌های اندامی بپوشید و لازم است لباس‌هایی را انتخاب کنید که گشادتر و آزادتر باشند تا در آن احساس راحتی داشته باشید. در نظر داشته باشید مانتو شلوار اداری خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که بتوانید تا ماه‌های پایانی بارداری از آن استفاده نمائید. قابلیت تغییر سایز مانتو شلوار اداری بارداری همانطور که می‌دانید تغییرات فیزیکی در دوران بارداری بسیار بیشتر از دوران عادی می‌باشد. بنابراین لازم است مانتو شلوار اداری شما به راحتی قابلیت تغییر سایز را داشته باشد تا بتوانید از آن در ماه‌های بالاتر نیز استفاده نمائید. نحوه دوخت مانتو شلوار اداری بارداری پوشیدن شلوارهای تنگی که دارای دکمه یا زیپ می‌باشند در دوران بارداری ممکن است برای شما احساس ناراحتی ایجاد کنند و برای سلامتی شما خطرناک باشد. بنابراین شیوه دوخت مانتو شلوار اداری بارداری باید به گونه‌ای باشد که در آن کاملاً احساس راحتی داشته باشید. لازم است که شلوار در قسمت کمر به جای زیپ و دکمه دارای کش باشد تا بتوانید در آن راحت باشید. برخی مانتو شلوارهای اداری بارداری به گونه دوخته می‌شوند که پس از پایان بارداری نیز می‌توانید با تغییر سایز از آنها استفاده کنید. بنابراین بهتر است هنگام خرید این نکته را مد نظر قرار دهید. رسمی بودن مانتو شلوار اداری بارداری برخی ادارات یا شرکت‌ها لباس فرم مخصوصی را برای بانوان در نظر می‌گیرند و برای انتخاب مانتو شلوار در دوران بارداری محدودیت‌هایی دارند. چنانچه دستتان در انتخاب مانتو شلوار اداری باز است بهتر است مانتو شلواری را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی ظاهر رسمی نیز داشته باشد و بتوانید به راحتی آن را با سایر ملزومات اداری مانند کیف مقنعه و … هماهنگ کنید. رنگ مانتو شلوار اداری بارداری برخی ادارات ممکن است محدودیت‌هایی برای بانوان در انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری داشته باشند. اگر اینگونه نیست می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که هم مناسب دوران بارداری باشد و هم تأثیر منفی بر روی روحیه شما در دوران بارداری نگذارد. شما می‌توانید از رنگ‌های آبی و سرمه‌ای یا رنگ‌های روشن به سلیقه خودتان استفاده کنید. البته مانتو شلوارهای تیره ظاهر شما را شیک‌تر و رسمی‌تر جلوه می‌دهند و تغییرات فیزیکی شما را تا حدی پنهان می‌کنند.

نکات مهمی که باید هنگام خرید مانتو شلوار اداری بارداری به آنها توجه کنید از فروشگاه‌های معتبر خرید نمائید بهتر است هنگام خرید مانتو شلوار اداری بارداری از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمائید. همچنین اگر قصد خرید مانتو اینترنتی را دارید بهتر است از یک سایت مانتو معتبر خرید نمائید تا از کیفیت دوخت و جنس پارچه مانتو شلوار اطمینان داشته باشید. کیفیت دوخت مانتو شلوار مانتو شلوار اداری بارداری باید به گونه دوخته شده باشد که به راحتی درزهای آن باز نشود. بنابراین لازم است به هنگام خرید مانتو از کیفیت دوخت آن مطمئن شوید. سازگاری با فصل هنگام خرید مانتو شلوار اداری بارداری لازم است فصول سال و دمای هوا را حتماً در نظر گرفته و جنس مانتو خود را مطابق با این فاکتورها انتخاب نمائید. قیمت مانتو شلوار اداری بارداری چنانچه قصد خرید مانتو شلوار اداری بارداری را دارید و تمایل دارید از قیمت مانتو آگاه شوید خوب است بدانید قیمت مانتو شلوار اداری بارداری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می‌توان به جنس پارچه، مدل مانتو، طرح دوخت و کیفیت مانتو شلوار اشاره کرد.

کلام نهایی دوران بارداری دوران خاصی است که با تغییرات فیزیکی همراه می‌باشد. لازم است در صورت شاغل بودن برای خود لباس اداری مخصوصی خریداری نمائید تا در آن احساس راحتی داشته باشید. در این مطلب شما را با ویژگی‌های مانتو شلوار اداری بارداری آشنا کردیم تا بتوانید به هنگام خرید مانتو به صورت حضوری و یا خرید از سایت مانتو انتخاب مناسبی داشته باشید. چنانچه به یک مانتو شلوار شیک و به روز نیاز دارید یا قصد خرید مانتو بهاره را دارید می‌توانید از وب سایت تخصصی مانتو میرداماد بازدید نمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6086597

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • فواید خوردن کره برای بدن
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • جفت در بروز دیابت بارداری نقش دارد
  • دانشگاه USC: کشف یک دردسر جدید برای مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی
  • دانشگاه یو اس سی: کشف یک دردسر جدید در رابطه با مصرف فست‌ فود و منوی کافی شاپ در دوران نوجوانی
  • مسکن های بی خطر در دوران بارداری
  • ممنوعیت‌های غذایی در دوران بارداری