Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@15:26:33 GMT

آخرین خبراز پیوستن رضاییان و طارمی به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۳۲۲

حضور رامین رضاییان بازیکن سابق پرسپولیس در این باشگاه منتفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش باشگاه الشحانیه قطر که از چند باشگاه پیشنهاد داشت در نهایت در این تیم ماندنی شد. در روز‌های گذشته صحبت‌هایی در مورد غیبت در تمرینات تیم قطری و بازگشت رضاییان به جمع پرسپولیسی‌ها مطرح شده بود که با ماندنی شدن این بازیکن در قطر، حضورش در جمع شاگردان کالدرون منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها که هنوز مهاجم مد نظر خود را برای لیگ نوزدهم جذب نکرده‌اند در تلاش هستند مهدی طارمی و مدیر برنامه‌هایش را متقاعد کنند تا قید بازی در اروپا را بزند و به پرسپولیس بیاید. با وجود درخواست مسوولان باشگاه پرسپولیس طارمی اعلام کرده برای فصل جدید در اروپا بازی خواهد کرد با این وجود پرسپولیسی‌ها دست از تلاش برنداشته‌اند و هنوز امید دارند طارمی برای لیگ نوزدهم به پرسپولیبس بیاید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی طارمی رضاییان بازگشت قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد آیت الله حقانی حذف یارانه ها تنگه هرمز نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد

رامین رضاییان از کیفیت بد زمین چمن مصنوعی تیم ملی ترکمنستان انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، رامین رضاییان پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ترکمنستان در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران گفت: شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

او درباره وضعیت زمین ترکمنستان گفت: صد درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئنا اگر تکلی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده و همین هم به خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی است. خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند. خیلی مخلصیم. دیگر لطفا سوال نپرسید!

مدافع تیم ملی در مورد اینکه محمد قربانی اولین بازی خود را در تیم ملی انجام داده هم گفت: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها اینطور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟