Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارش‌ها، مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر، عامل بخش چشمگیری از حوادث رانندگی در ایتالیا است.

این گونه حوادث در ایتالیا به قدری زیادی شده است که چند تن از مسئولان بلند مرتبه دولتی، نسبت به برخورد قاطع با این گونه افراد، هشدار داده‌اند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، گفت: در سال ۱۴۰۲ آمار تلفات سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در استان جان ۹۱ را گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی،  اظهار داشت: در سال 1402 از کل تلفات اعتیاد 73 نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارسالی از مراکز استان در این مدت شهرستان‌های ساری با 17، قائمشهر با 11 و نور با 8 فوتی بیشترین و شهرستان بابل با یک فوتی کمترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد را داشتند.

عضو شورای قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: قطعا حساسیت منطقی خانواده به رفتار فرزندان و حتی حساسیت نسبت به تغییر رفتار همسر و همچنین برخورد درست با این افراد در صورت گرایش آنان به مواد مخدر، آگاه شدن از گرایش جوانان به مواد مخدر و آگاهی از علائم و نشانه های اولیه و انجام مشاوره‌های درست از طرف خانواده می‌تواند از گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد و به تباهی کشاندن افراد و مرگ جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف 3 تن مواد مخدر در یک ماه گذشته
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد