Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معیری اظهار داشت: تلاش شده است که ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در نهایت سهولت باشد تا این عزیزان به فراخور نیاز خود به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. فیش حقوقی بازنشستگان ازطریق کد #۹*۱۴۲* برای دارندگان سیم کارت همراه اول و کد #۹*۱۴۲۰* برای دارندگان سیم کارت‌های ایرانسل ورایتل قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مستمری بگیران می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و شماره مستمری در این سامانه مبالغ پرداختی، کسورت و مانده وام‌های خود را مشاهده کنند.

معیری گفت: استفاده از کد دستوری یکی از بهترین و ساده‌ترین روشها برای استفاده از سرویس‌های استعلامی سازمان تأمین اجتماعی است که حتی از طریق تلفن‌های همراه غیرهوشمند و بدون نیاز به اینترنت نیز قابل استفاده است و بر همین اساس دریافت اطلاعات فیش حقوقی بازنشستگان از طریق این سرویس راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از تمامی روش‌ها و فن‌آوری‌های نوین درحال توسعه است تا جامعه تحت پوشش این سازمان بتوانند خدمات مورد نیاز را به بهترین روش دریافت کنند.

کد خبر 4671274 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی

روز دوشنبه جوان ۱۹ ساله‌ای که در اطراف کرج حین انجام کار با دستگاه کشاورزی دچار قطع عضو از ناحیه زانوی پای راست شده بود که نیاز فوری به انتقال به مرکز پیوند عضو در کمترین پیدا می‌کند.

حوالی ساعت ۱۴:۲۵ درخواستی مبنی بر انتقال هوایی این مصدوم که نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی جهت پیوند عضو بود از واحد EOC اورژانس استان البرز به سازمان اورژانس استان تهران اعلام شد.

 بلافاصله پس از هماهنگی‌های لازم بالگرد اورژانس هوایی استان تهران به پرواز درآمد و پس از ۲۴ دقیقه در کرج به زمین نشست.

مصدوم توسط آمبولانس کرج به پد عظیمیه منتقل سپس توسط بالگرد استان تهران از این پد به پرواز و در ساعت ۱۵:۲۰ جوان حادثه دیده به صورت هوشیار و با علائم حیاتی پایدار در ساعت ۱۵:۲۰ به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ثنای ایرانیان مقیم خارج
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • تربیع اول ماه را از دست ندهید
  • برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟