Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید جمعه شب در حالی تمرینات خود را در ورزشگاه ان آر جی پیگیری کرد که سقف این ورزشگاه به منظور استفاده از تهویه بسته شده بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان زین الدین زیدان طبق معول چند سال اخیر برای برگزاری بازی‌های دوستانه و تور پیش فصل خود به آمریکا سفر کرده اند. آن‌ها پیش از این چند روز در کانادا حضور داشتند و تمرینات بدنسازی خود را در این شهر مونترال پیگیری کردند تا برای آغاز طوفانی فصل آینده رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا خود را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و کادر فنی پس از آن و برای حضور در جام بین المللی قهرمانان به آمریکا سفر کردند و در چارچوب همین رقابت‌ها ساعت ۴:۳۰ بامداد فردا به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت. آن‌ها تمرینات خود را در تگزاس پیگیری می‌کنند و این در حالی است که دمای هوا روز گذشته در این شهر به ۳۵ درجه سلسیوس رسید. در این شرایط رطوبت هوا نیز ۷۵ درصد بود و به نظر می‌رسید که این تحمل این شرایط و تمرینات با چنین آب و هوایی برای شاگردان زیدان کار دشواری باشد و به همین دلیل از تهویه استفاده شد.

زیدان برای بازی برابر بایرن مونیخ تیم کامل خود را در اختیار دارد و براهیم دیاز تنها بازیکنی است که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. این اولین بازی سپیدپوشان مادرید در رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تمرین رئال مادرید زیدان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته منچسترسیتی را از لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشت. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی این رقابت‌ها حریفش را در ضربات پنالتی شکست داد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

تونی کروس، هافبک‌ رئال مادرید، رویارویی با بایرن مونیخ را یک بازی سخت پیش بینی می‌کند و به نظرش آن‌ها پس از عدم موفقیت در بوندس‌لیگا روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده‌اند.

کروس به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:"این یک جدال واقعی بود، باید تا آخر به این باور ادامه می‌دادیم و این ویژگی واقعی رئال است. ایمان داشتیم که حداقل می‌توانیم به ضربات پنالتی برسیم و هر چه داشتیم را در زمین گذاشتیم."

بازی مقابل بایرن مونیخ؟

اکنون به مصاف بایرن مونیخ خواهیم رفت که آرسنال بزرگ را شکست داد و تیم بسیار خطرناکی هستند. بعد از اینکه نتوانستند در بوندس‌لیگا قهرمان شوند، تمرکزشان روی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. بازی بعدی ما در ال‌کلاسیکو 4 روز دیگر برابر بارسلوناست و این تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟

لیگ قهرمانان برای رئال مادرید بسیار مهم است، ما این تورنمنت را دوست داریم و دوباره توانایی خود را نشان دادیم، قبل از ضربات پنالتی آسیب دیدم و با اینکه امیدوار بودم در جمع گلزنان باشم، در خارج از زمین زجر کشیدم.

تاکتیک بازی مقابل منچسترسیتی؟

می‌خواستیم کمی بیشتر توپ را در اختیار داشته باشیم تا کمی استراحت کنیم چون تعقیب دائمی آن خسته کننده است اما تیم حریف به ما فشار می‌آورد و اگر فرم خود را دست می‌دادیم با 5 یا 6 گل به ما ضربه می‌زدند.

دیگر خبرها

  • هشدار کروس به رئال: بایرن خیلی خطرناک است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان