Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@17:41:22 GMT

فیلم/ لحظه آزادی گروگان کرمانی توسط قرارگاه قدس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۵۰۵

فیلم/ لحظه آزادی گروگان کرمانی توسط قرارگاه قدس

طی یک اقدام اطلاعاتی توسط رزمندگان قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه دو گروگان که در سال ۹۶ مورد ربایش قرارگرفتند، آزاد شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس چندرسانه عصرهامون، روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه با انتشار اطلاعیه ای خبر داد: "ذوالفقار حیدری" ۱۴ ساله در ۲۵ آذرماه ۹۶ توسط باندهای سازمان یافته و اشرار منطقه  جنوب شرق از شهرستان ازروئیه استان کرمان ربوده می شود و سه ماه بعد "حمید زحمتکش" ۳۴ ساله نیز از شهرستان فسا استان فارس توسط همان گروه نیز مورد ربایش قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۸ شنبه ۲۹ تير | ساعت:15:18 دانلودDownload کلیدواژه: گروگان قرارگاه قدس سپاه نیروی زمینی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ لحظه آزادی گروگان کرمانی توسط قرارگاه قدس فیلم/ واکنش‌ها به بلوف پهپادی ترامپ فیلم/تولید لباس بچه ایرانی به نام ترکیه فیلم/نشست خبری معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی فیلم/مستند شهیده عصمت پورانوری، شهیده شاخص سال 1398 صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان

نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • گلایه نخست‌وزیر قطر؛ پایان میانجیگری دوحه در جنگ غزه؟
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق