Web Analytics Made Easy - Statcounter

اله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه همه ۲۳ خدمه نفتکش انگلیسی در داخل نفتکش قرار دارند، گفت: به دستور مقامات قضائی این نفتکش توقیف شده است و در حال برنامه‌ریزی برای بازرسی‌های فنی از این نفتکش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این خدمه حق خروج از نفتکش را ندارند و برای بازجویی یا بازرسی از این خدمه‌ها باید از مقامات قضایی دستور صادر شود.

عفیفی پور یادآوری کرد: هر نیازی که این خدمه داشته باشند از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ارسال می‌شود، کانون کشتی نیز در محل مناسبی لنگر انداخته است و هیچ مشکلی برای خدمه این نفتکش وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: آنچه باید درباره نفتکش توقیف‌شده انگلیس بدانیم + تصاویر

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تصریح کرد: صبح امروز به منظور بررسی دقیق‌تر ابعاد جوانب و علل حادثه دریایی نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز وارد لنگرگاه بندرعباس شده ایم،  این شناور به دلیل ایجاد مشکلات محیط زیستی و همچنین برخورد با شناور صیادی به دستور مقامات دریایی سپاه توقیف شده است.

وی یادآوری کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی دریانوردی و عدم تمکین و پاسخ نفتکش نسبت به تماس‌های صورت گرفته، این شناور انگلیسی با هماهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران به سمت لنگر‌گاه بندرعباس هدایت شد تا ابعاد مختلف حادثه بررسی شود.

عفیفی پور اظهار کرد: بررسی‌های کارشناسی علل وقوع حادثه دریایی این نفتکش که محموله‌ای به همراه نداشته است به وسیله کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به زودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

بررسی ابعاد وقوع حادثه نفتکش انگلیسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان زهره وندی از برگزاری ۱۵ جلسه شورای فنی استان و ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: بیش از ۲۰۷۲ اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت میراث ملی شده است.

وی با اشاره به وسعت و تعدد آثار تاریخی در خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲۵ نفر ساعت در شورای فنی خراسان رضوی پیرامون مسائل مرمتی و حفاظتی میراث فرهنگی بحث و بررسی شده است.

زهره وندی تصریح کرد: انجام طرح پژوهشی مطالعات راهبردی پهنه تاریخی شهرستان نیشابور اولین طرح و پروژه پارکینگ (ساختمان چند منظوره) واقع در بافت تاریخی تربت جام آخرین طرحی بود که در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی بررسی و به نتیجه رسید.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد طرح‌های بررسی شده در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی در شهرستان‌های نیشابور و مشهد بوده است.

کد خبر 6081869

دیگر خبرها

  • ◄ 21 سرنشین کشتی خارجی در آب های جاسک نجات یافتند
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • ۴۲ دستور کار برای حفاظت و مرمت از میراث فرهنگی خراسان رضوی
  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد