Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از اولین بازی تدارکاتی اردوی پیش فصل تیمش مقابل بایرن مونیخ در آمریکا که ساعت 4:30 صبح فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود، خبرنگاران را در از آخرین وضعیت بازیکنانش و برنامه‌هایی که تا آغاز فصل جدید دارد، مطلع کرد.

زیدان درباره اردوی پیش فصل رئالی‌ها گفت: من راضی‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا الان خیلی خوب کار کرده‌ایم، البته ما برای رسیدن به همین وضعیت به اینجا آمده‌ایم. باید به تمام بازیکنانم آفرین بگویم. می‌خواهیم بازی کنیم و آماده هستیم. حالا سه بازی پیش رو داریم. از نظر فیزیکی هنوز ضعف‌هایی داریم که این طبیعی است اما این بازی‌ها ما را از نظر جسمانی آماده خواهند کرد. این نخستین باری است که ما می‌خواهیم در هیوستون بازی کنیم اما اینجا هم می‌توانیم یک نمایش سطح بالا ارائه دهیم.

پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد و احتمال انتقال او به رئال مادرید هم موضوع سؤال دیگری بود که از زیدان پرسیده شد. زیزو در این خصوص هم عنوان کرد: من به این سؤال همان پاسخی را می‌دهم که همیشه داده‌ام. باشگاه می‌دا‌ند که ما چه چیزی می‌خواهیم. در ادامه زمان هست. ما الان روی بازی‌های‌‌مان تمرکز کرده‌ایم. منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه می‌شود.

سرمربی کهکشانی‌ها درباره وضعیت گرث بیل، یکی از افرادی که در لیست بازیکنان مازاد و فروشی رئال مادرید بوده است هم تأکید کرد: در مورد او مشکلی نداریم. هرگز نمی‌گویم که یک بازیکن برای ما دردسرساز می‌شود. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بیل قرارداد دارد. ببینیم چه می‌شود. در مورد او از ماه ژوئن تا الان هیچ چیزی تغییر نکرده است. به هیچ عنوان.

ورود ادن ازار به جمع سفیدپوشان مادرید موضوع دیگری بود که سرمربی این تیم به آن اشاره داشت و گفت: ازار به تیمی مانند رئال مادرید نیاز داشت. این باشگاه شرایط خاصی دارد. بازیکنانش هم این را می‌دانند. من زمانی که 29 ساله بودم به رئال پیوستم و در اینجا همه چیز بر وفق مرادم بوده است. در مورد ادن هم همینطور خواهد بود.  ما باور داریم که او می‌تواند از این هم بهتر شود. او بازیکنی مصمم و باانگیزه است. بازیکنی که گلزنی می‌کند و تفاوت‌ها را رقم می‌زند. او این توانایی‌ها را در دوران بازیگری‌اش نشان داده است. حالا هم در کنار ماست و می‌خواهیم از این فرصت استفاده کنیم.

خامس رودریگس و بلاتکلیفی در مورد آینده او سوژه بعدی بود که زیدان درباره‌اش پاسخ داد. او اظهار داشت: خامس هم بازیکن رئال مادرید است. در مورد او هم باید منتظر ماند و دید که چه می‌شود. او الان در تعطیلات است و فعلاً بیشتر از این چیزی نمی‌توانیم درباره‌اش بگوییم.

زیدان از وضعیت خریدهای این فصل تیمش هم ابراز رضایت کرد و گفت: از عملکردشان بسیار راضی‌ام اما آنها مرا غافلگیر نکرده‌اند. آنها باانگیزه هستند.

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره لبران جیمز، ستاره بسکتبال NBA که ادن ازار به خاطر علاقه‌اش به او پیراهن 23 رئال مادرید را انتخاب کرده است، گفت: خوشحالم که او فوتبال‌دوست است اگرچه ممکن است که او مرا نشناسد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم