Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:37:27 GMT

علی اصغر بیانی رسما فرماندار کلاله شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۷۹۶

علی اصغر بیانی رسما فرماندار کلاله شد

با حکم وزیر کشور، علی اصغر بیانی رسما فرماندار شهرستان کلاله شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور، علی اصغر بیانی رسما به عنوان فرماندار کلاله معرفی شد.

در این حکم خطاب به علی اصغر بیانی آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گلستان به سمت فرماندار شهرستان کلاله به مدت چهارسال منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» موفق باشید.

بیانی  قبل از این مشاور و مسئول هماهنگی در امور ایثارگران استاندار گلستان بود.

وی دارای مدرک تحصیلی  کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و از سوابق اجرایی وی می توان به سمت بخشدار طارم استان زنجان، معاون فرماندار قزوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، فرماندارشهرستان علی ابادکتول، فرماندارشهرستان جهرم استان فارس، شهردار منطقه 1گرگان، قائم مقام شهردارگرگان و معاون اداری مالی، مدیرکل اداری مالیاستانداری گلستان اشاره کرد.

گفتنی است قبل از وی، محمد حمیدی فرماندار فعلی گرگان، فرماندار کلاله بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «گنجشک مفرغی» روایتی درباره‌ی عشق و آرزو در فضایی میان خیال و واقعیت است. این نمایش‌نامه که تازه‌ترین نوشته‌ی شهرام کرمی به حساب می‌آید؛ به‌زودی با بازی اصغر همت در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

تمرینات این نمایش از  سال گذشته آغاز شده است و مراحل آماده‌سازی آن طی می‌شود؛ و سایر بازی‌گران و طراحان نمایش  نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

آخرین نمایشی که به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و توسط گروه تئاتر شایا اجرا شده است به شش سال پیش و اجرای نمایش «چه کسی سهراب را کشت؟» در مجموعه تئاتر شهر برمی‌گردد. این کارگردان پیش از این هم نمایش خروس می‌خواند را در تماشاخانه‌ ایران‌شهر به صحنه برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • پاکسازی سواحل بندرترکمن به مناسبت روز زمین پاک
  • آغاز سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!