Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:17:52 GMT

اوج هیجان برای رونمایی از نسل جدید کهکشانی ها

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۰۹۸۱

اوج هیجان برای رونمایی از نسل جدید کهکشانی ها

فردا صبح رئال و بایرن در ورزشگاه هوستون به مصاف هم خواهند رفت و از حالا هیجان هواداران رئال برای تماشای ستاره های کهکشانی جدیدشان شروع شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال پس از نزدیک به دو هفته تمرینات بدنسازی در مونترال کانادا حالا در هوستون حضور دارد؛ جایی که تا ساعاتی دیگر باید به مصاف بایرن مونیخ در تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین آزمون جدی رئال پیش از شروع فصل جدید محسوب می شود. بایرن نیز مثل رئال انقلابی در ترکیب خود ایجاد کرده و قطعا شاهد نبرد جذابی خواهیم بود.

 

 

 

 

رئال بدون براهیم دیاز مصدوم به این بازی رسیده ولی زیدان 28 بازیکن را برای این مسابقه در اختیار دارد و باید دید ماریانو و بنزما که در آخرین تمرین تیم حضور نداشتند، برابر بایرن حاضر خواهند بود یا خیر.

رئال این روزها روی پروژه خروج چند بازیکن و نیز به خدمت گرفتن پل پوگبا تمرکز کرده است اما این دلیلی نمی شود که بازی فردا هیجان انگیز نباشد. همه هواداران رئال منتظر تماشای اولین بازی ادن هازارد با پیراهن تیم محبوب شان هستند و نیز شور و اشتیاق خاصی برای تماشای دیگر تازه واردها از جمله لوکا یوویچ و فرلاند مندی وجود دارد.

 

تغییر سیستم: زیدان در پایان فصل گذشته صراحتا گفت که در رئال شاهد تغییراتی بنیادین برای فصل بعد خواهیم بود. تغییراتی که سیستم بازی را نیز شامل می شود با این حال زیدان در بازی های درون تیمی هفته اخیر از سیستم همیشگی 3-3-4 استفاده کرده و البته 2-4-4 هم سیستم جایگزین محسوب می شود. به خصوص اگر زیدان بخواهد به یوویچ میدان بدهد، با توجه به جایگاه ثابت بنزما، چاره ای جز استفاده از 2-4-4 نخواهد داشت.

 

 

 

 

آزمونی خوب برای سنجش وضعیت بدنی بازیکنان: بر کسی پوشیده نیست که گریگوری دوپونت بدنساز جدید رئال، در روزهای گذشته فشار بالایی به بازیکنان وارد کرده است. او در مونترال تمریناتی سخت و فشرده را در نظر گرفته بود و بازی با بایرن اولین آزمون رئالی ها پس از یک دوره تمرینات سخت بدنسازی است. ایسکو، مارسلو، مودریچ و تونی کروس بازیکنان بزرگی هستند که شرایط بدنی شان در فصل گذشته بسیار مورد انتقاد بود و فردا باید دید از این حیث چقدر پیشرفت داشته اند.

 

رونمایی از هازارد و خریدهای جدید: از همین حالا هیجان بالایی برای تماشای اولین بازی ادن هازارد با پیراهن رئال وحود دارد. پس از فصلی ناامید کننده که حتی بازگشت زیدان هم افاقه نکرد، هیجان و شورو شوق زیادی برای تماشای نسل جدید کهکشانی ها در رئال حس می شود.

در همین مدت اندک، هازارد نشان داده است که فصل بعد تفاوت ها را رقم خواهد زد اما او باید در زمین نیز این را ثابت کند. جوویچ و فرلاند مندی نیز چون جایگاهی تضمین شده در ترکیب ثابت ندارند، می توانند به سه بازی پیش فصل به عنوان فرصتی مناسب برای اثبات ارزش های شان نگاه کنند. آنها می توانند اعتماد زیدان را خیلی زودتر از حد تصور به دست بیاورند.

 

 

 

 

کوبو و رودریگو: این دو بازیکن ژاپنی و برزیلی جدید رئال در ادامه سیاست جذب بازیکنان آینده دار به رئال پیوسته اند ولی هر دو شانسی برای حضور در تیم اول حداقل در آینده ای نزدیک ندارند. نام کوبو برای تیم جوانان ثبت شده و رودریگو در تیم دوم رئال یعنی کاستیا. هر دو می توانند با درخشش در بازی های پیش فصل خود را به زیدان اثبات کنند و اینکه می توان روی آنها برای آینده حساب ویژه ای باز کرد.

 

کورتوا یا کیلور ناواس:« درون دروازه هنوز ابهاماتی وجود دارد هرچند که گفته می شود تیبو کورتوا گلر اول رئال خواهد بود. کیلور ناواس با علم به این موضوع از جدایی منصرف شده و می خواهد برای پس گرفتن جایگاهش با کورتوا بجنگد. با ماندنی شدن کیلور، حالا لونین باید به فکر تیمی دیگر برای فصل باشد و انتقال قرضی او محتمل خواهد بود. لوکا زیدان هم که قرضی راهی راسینگ سانتاندر شده است.

 

 

 

 

آسنسیو و وینیسیوس: اگر بنزما را در نوک حمله بازیکن ثابت بدانیم و ادن هازارد را هم در بال چپ، بازیکنی غیر قابل جانشین، رقابت برای بال راست بین وینیسیوس و آسنسیو داغ و فشرده خواهد بود. زیدان فعلا روی وینی برای بال راست حساب باز کرده است اما آسنسیو قطعا رقیب دشواری برای ستاره جوان برزیلی خواهد بود. آسنسیو فصلی ناامید کننده را پشت سر گذاشت ولی به گواه شاهدان، او در تمرینات پیش فصل یکی از آماده ترین ها بوده و در بیشتر تست ها سرآمد دیگر بازیکنان بوده است. بازی های پیش فصل، آزمونی جدی برای وینی و آسنسیو خواهند بود.

 

ابهامی به نام گرت بیل: ستاره ولزی بر خلاف نظر زیدان، تمایلی برای جدایی ندارد. او سه سال دیگر قرارداد دارد و زیدان هم چاره ای ندارد جز اینکه روی او برای فصل بعد حساب کند. در باشگاه معتقدند که اگر بیل در نهایت ماندنی شود، مهره ای مهم برای تیم خواهد بود. رئال تمایلی برای فروش او به هر قیمتی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی دریافت نکند، بیل ماندنی خواهد شد. زیدان در انتهای فصل گذشته روی بیل حساب نمی کرد ولی اگر او درنهایت بماند، قطعا در ایده هایش جایگاه محکمی خواهد داشت.

  ادن هازارد لوکا یوویچ رئال مادرید بایرن مونیخ فرلاند مندی وینیسیوس جونیور مارکو آسنسیو زیدان (سرمربی) گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد لوکا یوویچ رئال مادرید بایرن مونیخ فرلاند مندی وینیسیوس جونیور مارکو آسنسیو زیدان سرمربی گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند