Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های فعال در حوزه اتوماسیون های اداری در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» ۲۰۱۹ حضور پررنگی دارند.

 به گزارش ایسنا، در میان شرکت‌های حاضر در الکامپ ۲۰۱۹، فعالان حوزه اتوماسیون اداری نیز جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند که می‌تواند انقلابی در سیستم اداری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حضور نسل جدید محصولات تحت وب

شیخ‌زاده، مدیر فروش گروه نرم‌افزاری پیوست در ارتباط با نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۹، بیان کرد: امسال در کنار ارائه نرم‌افزارهای منابع انسانی، نسل جدیدی از محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌ایم.

وی افزود: نسل جدید محصولات این شرکت تحت وب و فرآیندگرا است، یعنی از موتور گردش کار استفاده می‌کند و گردش فرم‌ها و فرآیندها در کارتابل را یکپارچه کرده و یک سیستم الکترونیک واقعی را ایجاد می‌کند.

مدیر فروش گروه نرم‌افزاری پیوست با بیان این که این اقدام منجر به افزایش بهره‌وری شده و خوشبختانه مدیران سازمان‌ها استقبال خوبی از آن داشته‌اند، تصریح کرد: این سیستم‌ها در مجموعه چند هزار شرکت پیاده‌سازی شده است.

* نرم‌افزار مالی و اداری پارمیس در خدمت کسب‌وکارها

عسگری مدیر اجرایی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نیز در حاشیه الکامپ ۲۰۱۹ بیان کرد: این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزارهای مالی و اداری فعالیت دارد.

در سال‌های گذشته نرم‌افزارهای متفاوتی در این حوزه وجود داشته اما حضور اصلی این شرکت در الکامپ به دلیل محصول جدیدی است که کاملا تکنولوژی محور است. این نرم‌افزار در جدیدترین تکنولوژی‌های ای تی و برنامه‌نویسی استفاده می‌شود. این شرکت محصول پارمیس ۳۶۰ را به الکامپ آورده است که یکپارچگی در کسب‌وکارها منجر می‌شود.

فروشگاه‌های بزرگ نیز می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کرده تا مدیریت شعبه‌ها را داشته باشند و می‌توانند به فروشگاه اینترنتی خود به‌عنوان یک شعبه نگاه کنند.

*پاد پلتفرمی با حمایت بانک پاسارگاد

پویا ایمان‌دار، مدیر پروژه پلی پاد در بیست و پنجمین دوره از الکامپ اظهار کرد: این پروژه در سال ۹۷ کار خود را آغاز کرد. فناپ مجری این پروژه است و این پروژه بر روی پلتفرم پاد طراحی‌ شده است.

پاد پلتفرمی است که با حمایت بانک پاسارگاد ایجاد شده و مجری پیاده‌سازی آن شرکت فناپ است.

پلی پاد دارای پلتفرم بازی است و دارای حالتی است که نیاز سخت‌افزار از سوی کاربر را حفظ کرده است. چند شرکت بزرگ در دنیا روی این پلتفرم کار کرده‌اند. به‌تازگی گوگل نیز اعلام کرده اپ استریم بازی را اجرا خواهد کرد. تنها موضوع مهم برای انجام بازی در این پروژه اینترنت است و تنها باید وارد سایت شوید. برای اجرای این پروژه تحقیقات زیادی انجام‌ شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه الكامپ نرم افزار اتوماسیون اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • شورای اداری ایتان کرمان
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد