Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:50:36 GMT

گرد و خاک آفریقا به مشهد می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۱۰۸

گرد و خاک آفریقا به مشهد می‌رسد

رئیس اداره پیش‌بینی و هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی بعدازظهر امروز تا پایان روز یکشنبه افزایش شدت باد همراه با گردوخاک در برخی نقاط استان را داریم و این وضعیت در نوار شرقی و غربی استان شدیدتر خواهد بود.

یحیی قائنی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: طی روزهای آینده تغییرات گسترده‌ای در جو نداریم. از امروز بعدازظهر تا پایان روز یکشنبه، افزایش شدت باد را در استان داریم و وزش باد شدید تنها امروز و فردا اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این باد در برخی نقاط با گردوخاک همراه است. این وضعیت در مشهد نیز هست اما در نوار شرقی و نیمه جنوبی استان وزش باد شدیدتر خواهد بود. از دوشنبه انتظار داریم مقدار کمی از گرمی هوا کاسته شود، اما هوا باز هم گرم خواهد بود و فقط مقدار کمی از دمای هوا کاسته می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: رنج دمای هوای مشهد 40 درجه است، اما از دوشنبه به بعد بین 37 تا 38 درجه خواهد بود. با وجود کم‌شدن چند درجه اما باز هم هوای مشهد گرم خواهد بود.

قائنی‌پور بیان کرد: آب‌پاشی در شهر توسط مدیریت شهری به صورت مقطعی و در مسافت‌های کوتاه اثر دارد. سیستم‌های جوی، سیستم‌های بزرگی هستند که محدوده زیادی را تحت‌تاثیر خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه آب‌‎پاشی در مقطع زمانی و مسافت کوتاه شاید اثر بگذارد، افزود: آب‌پاشی را نمی‌توان در همه‌جا انجام داد، چرا که توده هوا بسیار گسترده است. این توده هوا، از آفریقا تا کل خاورمیانه را تحت‌تاثیر خود قرار داده و فقط کشور و استان ما نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی و هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کل منطقه درگیر هوای گرم هستند. مساحت گسترده‌ای تحت پوشش این توده هواست و سیستم آب‌پاشی خیلی نمی‌تواند موثر باشد اما برای مساحت کوتاه و مقطع زمانی کم شاید پاسخگو باشد. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان رضوی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم

محمد مهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی
  • تصاویر هوایی از حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی + فیلم
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • فلات ایران اولین سکونتگاه انسان پس از خروج از آفریقا بوده است
  • طغیان آبشار واشیان لرستان؛ ابعاد گسترده آب