Web Analytics Made Easy - Statcounter

خورشیدی با بیان اینکه ۹۷ خانوار تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان فاقد مسکن هستند گفت: از این تعداد ۶۰ خانوار در شهر و ۳۷ خانوار در روستا زندگی می کنند.

«فریبرز خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: مهم ترین دغدغه مددجویان بهزیستی آستارا مسکن است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان اینکه ۹۷ خانوار تحت پوشش بهزیستی در این شهرستان فاقد مسکن هستند افزود: از این تعداد ۶۰ خانوار در شهر و ۳۷ خانوار در روستا زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۵ خانوار فاقد زمین و ۵۲ خانوار دارای زمین هستند تصریح کرد: از دهیاران و شوراهای اسلامی در لوندویل و روستاهای ویرمونی و عنبران درخواست داریم نسبت به تامین زمین برای کسانی که فاقد زمین هستند، اقدام کنند.

 

خورشیدی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره بهزیستی برای ۹ خانوار دارای ۲ معلول بیشتر اقدام به ساخت واحد مسکونی می کند، گفت: به این ۹ خانوار ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با سود چهاردرصد پرداخت می‌شود.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با اشاره به اینکه براساس مصوبه دولت به مددجویان تحت پوشش حق انشعاب آب، برق و گاز پرداخت می شود،خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست سال جاری پرداخت حق انشعاب به مددجویان بهزیستی ۳۵ فقره بوده است.

 

وی اظهارکرد: همچنین در سه ماه نخست سال جاری به پنج خانوار مددجوی بهزیستی در مرحله اول ۱۹ میلیون تومان جهت تکمیل واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا با بیان اینکه بیشتر ادارات این شهرستان فضاسازی مناسب برای افراد معلول انجام نداده اند افزود: در صدد هستیم با مشارکت سایر ادارات به منظور رفاه حال معلولان نوارهای حسی در کف راهروها را اجرا کنیم.

 

خورشیدی گفت: اداره بهزیستی بندر آستارا به ۳۰ فرد روانی مضمن نیز خدمات دهی می‌کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان جنوبی حائری اردبیل کلیپ امام رضا ع حج خراسان جنوبي دهه کرامت شیراز فاقد مسکن معلولان بندر آستارا بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی