Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:13:21 GMT

هیوندا النترا ؛ زیبای کره‌ای

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۱۸۹

بدون شک هیوندا النترا می‌تواند یکی از گزینه‌های محبوب برای ایرانی‌ها باشد که هم کیفیت ساخت خوبی دارد و هم رانندگی با آن راحت است. شاید بد نباشد که کمی از خودروی تویوتا کمری فاصله بگیریم و به سمت یک خودروی کره‌ای با ویژگی‌های خاص برویم. خرید هیوندا النترا ما را صاحب یک خودرو با ویژگی‌های اصلی سدان خانوادگی و با ظاهر نیمه اسپرت می‌کند که مطمئناً حرف زیادی برای راضی کردن ما خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین به سراغ بخش بازار خرید و فروش هیوندای النترا خواهیم رفت و رصد می‌کنیم که این خودرو چه ویژگی‌هایی دارد و چه امکاناتی در اختیار ما قرار می‌دهد.

 

قضاوت در مورد ظاهر هیوندا النترا

بسیاری از کارشناسان معتقدند که هیوندا النترا ۲۰۱۷ باید ظاهری بسیار پیشرفته‌تر و زیباتر می‌داشت. اما به نظر می‌رسد که هنوز هم این خودرو گزینه انتخابی بسیاری از ایرانی‌هاست. هم در نمای جانبی و هم در نمای جلو شما رگه‌هایی از یک خودروی اسپرت را می‌بینید. طراحی سپر جلوی خودرو نسبتاً بزرگ است و از یک ورودی هوای شش ضلعی با میله‌های استیل و با پوشش کروم در آن استفاده شده است. طراحی چراغ‌ها به صورت کشیده است که ظاهر اسپرت آن را بهتر جلوه می‌دهد. در ضمن چراغ مه شکن آن به صورت حرف L طراحی شده است که برای زیباتر کردن آن کفایت می‌کند.

 در قسمت بغل خودرو یک خط بلند برجسته و کشیده در قسمت دستگیره به کار گرفته شده که تا چراغ عقب دامه دارد. در پایین درب هم یک فرورفتگی دیده می‌شود که برای عضلانی کردن هیوندا النترا کفایت می‌کند. به سمت عقب خودرو می‌رویم که از یک سپر با اندازه بزرگ در آن استفاده شده است و طراحی عقب آن هم جذاب است. نکته مهم، امکان تغییر وضعیت صندلی عقب است که گنجایش صندوق عقب را به مراتب افزایش می‌دهد.

بخش داخلی خودرو و امکانات

در گام دوم خرید و فروش هیوندا النترا به سراغ بخش داخلی خودرو می‌روید. یک غربیلک فرمان با پوشش چرم مصنوعی و به صورت یک پنل پهن در اختیار شما قرار می‌گیرد که دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و کنترل بخش‌های مختلف بر روی آن قرار گرفته است. سهولت در دسترسی به دکمه‌های مختلف از مهمترین ویژگی بخش داخلی النترا است. در کنار فرمان و در سمت راست شما یک نمایشگر ۵ اینچی را می‌بینید که امکان تغییر آن به اندازه ۷ اینچ و ۸ اینچ هم وجود دارد.

 خوشبختانه در فضای داخلی هیوندا النترا خبری از پلاستیک خشک نیست و یک طراحی فانتزی و نرم دارد. برای صندلی‌ها از روکش چرم استفاده شده است و طراحی صندلی‌ها خوب و مناسب است. شاید تنها نقطه ناامید کننده در مورد فضای داخلی خودرو، رو به پایین بودن سقف در قسمت سرنشین آن است که برای افراد قد بلند نمی‌تواند چندان جذاب باشد. البته طراحی صندلی‌های عقب به شکلی است که لم دادن بر روی آن بسیار راحت است.

 

 رانندگی با النترا و مشخصات فنی

 اگر هنوز در پرداخت قیمت  هیوندای النترا مردد مانده‌اید، کمی صبر کنید تا مشخصات موتوری آن را هم بررسی کنیم. نسخه عرضه شده از النترا در بازار ایران با یک موتور با حجم 2 لیتر کار می‌کند که سیستم تنفسی آن از نوع تنفس طبیعی بوده و دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است. حداکثر قدرت تولیدی با این پیشرانه ۱۵۲ اسب بخار و نهایت گشتاور آن هم ۱۷۹ نیوتن متر است که با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود.

 یکی از مواردی که احتمالاً خرید و فروش هیوندا النترا را تحت تأثیر قرار می‌دهد، شتاب صفر تا صد آن در حدود 10.5 ثانیه است که برای یک خودرو با این ویژگی نمی‌تواند جالب توجه باشد. در ضمن مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی هم 7.4 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که رقم قابل قبولی محسوب می‌شود. با این ویژگی شما می‌توانید مسافت طولانی را با این خودرو طی کنید و در مورد مصرف سوخت یا استهلاک بالای آن نگرانی خاصی نداشته باشید.

 و اما بخش آخر که مربوط به ایمنی هیوندا النترا است. اگر شما عادت دارید که با سرعت بالا رانندگی کنید، سیستم ترمز و پایداری این خودرو در جلو و عقب از نوع دیسکی ضد قفل است که با سیستم EBD همراه شده است. در ضمن برای راننده و سرنشین جلو کیسه هوا در نظر گرفته شده است که امنیت بالای آن را نشان می‌دهد. بنابراین توصیه ما این است که در خرید  هیوندای النترا نگرانی خاصی نداشته باشید و فقط تنها نگرانی شما قیمت خودرو است.

 

 

رپورتاژ آگهی ویرلن

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیوندا النترا سدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)

گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال را مشاهده می کنید.

دانلود (1MB)

دیگر خبرها

  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • منطقه زیبای پامنار خوزستان + فیلم
  • مناظر زیبای بهاری لرستان+تصاویر
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • گل زیبای ویتینیا به بارسلونا (بارسلونا 1-2 پاری سن ژرمن)
  • گل رافینیا به پاری سن ژرمن روی حرکت زیبای یامال (بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تردد خودروها در خیابان استانبول؛ عکس زیبای ۷۵ سال قبل را ببینید
  • طبیعت زیبای ییلاقی ماسال در گیلان
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم