Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:42:10 GMT

انبار لوازم الکتریکی در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۳۱۳

انبار لوازم الکتریکی در آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حریق در طبقه منفی چهار یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۵ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان لاله‌زار کوچه مصباح اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید میزان خسارات آتش سوزی در میدان حسن آباد به بافت تاریخی

ملکی افزود: محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری پنج طبقه بود که البته ۴ طبقه هم زیرزمین داشت و حریق در طبقه منفی ۴ اعلام شده بود و دود به طبقات فوقانی هم سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده به طبقه منفی ۴ رفتند و مشاهده کردند که در یکی از انباری‌ها به وسعت ۴۰ متر که مقدار زیادی لوازم الکتریکی و ادوات برقی و کابل و سیم برق در آن نگهداری می‌شد آتش‌سوزی شده و آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: این انبار یکی از انبارهایی بود که با توری‌های فلزی و فنس به صورت ابتدایی درست شده و جزو انباری‌های تعبیه شده از ابتدا در ساختمان نبود و احتمالاً بخشی از پارکینگ‌ها را به انباری بدل کرده بودند که دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود.
آتش‌نشانان سریعاً عملیات را آغاز کردند و خوشبختانه آتش خیلی زود خاموش شد و از گسترش بیشتر و سرایت آتش به انباری‌ها یا مواد قابل اشتعال موجود جلوگیری شد.

ملکی اعلام کرد: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم اما چون دود به طبقات بالایی هم سرایت کرده بود آتش‌نشانان کسبه را از ساختمان خارج کردند که بتوانند تخلیه دود و ایمن‌سازی ساختمان را به خوبی انجام دهند.

وی در پایان گفت: ظاهراً برخی از کسبه برای خارج شدن از محل کارشان به هر دلیل مقاومت می‌کردند که خواهش ما از همه این است که در محل حادثه با فرماندهان آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند چرا که فرماندهان آتش‌نشانی در صورتی که موضوعی را مطرح می‌کنند تمام جوانب را در نظر گرفته‌اند و این بهترین کاری است که می‌توانید برای سلامتی خود انجام دهید.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آتش سوزی جلال ملکی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد مهار شد
  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز