Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیف، رئیس سازمان بسیج عشایر کشور امروز، 29 تیر در دومین جلسه شورای عشایر فارس با اشاره به رشادت‌ها و روحیه ظلم ستیزی عشایر در طول تاریخ گفت: عشایر نقش بسزایی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند.
وی با بیان اینكه عشایر فارس با تقدیم بیش از 2 هزار شهید والامقام روحیه ولایتمداری خود را به اثبات رسانده‌اند، از برگزاری یادواره شهدای عشایر این استان در آبان‌ماه امسال در شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسبیج عشایر فارس همچنین از مسئولین خواست تا در کنار برگزاری یادواره شهدا و ترویج و تبیین آرمان این عزیزان با روحیه جهادی در خدمت به جامعه عشایری نیز کوشا باشند.
سیف وحدت اقوام را در سایه یادواره سرداران و 2 هزار شهید ولایتمدار عشایر استان دانست و خواستار الگوسازی دبیرستان عشایری شهید بهشتی شیراز به عنوان مدرسه‌ای نمونه که 92 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کرده است، شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سردار سيف يادواره شهداي عشاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود