Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:08:59 GMT

ترامپ از آمریکا متنفر است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۴۲۹

ترامپ از آمریکا متنفر است

آغاز تحقیقات درباره حملات پهپادی به فروشگاه حشد الشعبی، عملیات گسترده ائتلاف عربی در صنعا، واکنش جمعیت الوفاق به دیدار وزاری خارجه بحرین و اسراییل، آغاز فروش سامانه‌های تاد به عربستان و اعمال فشار ترامپ بر روی عمران خان از جمله مهم ترین تحولات سیاسی منطقه و جهان بوده است.

به گزارش ایمنا، برگزیده اخبار جهان، همچنین مرور تحولات خاص سیاسی منطقه طی بیست و چهار ساعت گذشته را می‌توانید در بسته خبری پیش رو مطالعه کنید:

حماس: آوارگان فلسطینی کارگر خارجی نیستند

جنبش حماس اعلام کرد: آوارگان فلسطینی در لبنان مهاجر یا کارگر خارجی نیستند، بلکه عنوان سیاسی خود را دارند که نباید به آن خدشه وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشی از المنار، عزت الرشق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از دیدار با سعد حریری، نخست وزیر لبنان در منزل وی در مرکز بیروت گفت: آوارگان فلسطینی در لبنان مهاجر یا کارگر خارجی نیستند، بلکه دارای عنوان سیاسی خود هستند که نباید به آن خدشه وارد شود.

عزت الرشق بنا به دستور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش عصر پنجشنبه به منظور بررسی پیامدهای اقدامات اخیر وزارت کار لبنان در خصوص آوارگان فلسطینی، به بیروت سفر کرد.

وی با بیان اینکه فلسطینیان در لبنان "پناهجو" هستند و نباید با آنها به عنوان مهاجر برخورد شود، خاطرنشان کرد که حریری نیز در جریان دیدار ابراز کرد که این واقعیت را درک می‌کند که وضعیت پناهجویان فلسطینی با کارگران مهاجر و یا خارجی متفاوت است.

این مسئول جنبش حماس در ادامه افزود: ما به سعد حریری اعلام کردیم این موضوع در حال حاضر بر عهده دولت لبنان است. ما از ارتش لبنان و موضع آن در قبال اقدمات مسالمت‌آمیز  ساکنان اردوگاه‌ها قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که اقداماتی برای حل این مسئله انجام شود.

تشدید تنش در سودان

رئیس شورای نظامی سودان اعلام کرد که این شورا هرگز عمر البشیر، رئیس جمهور برکنار شده سودان را به دیوان کیفری بین‌المللی تحویل نخواهد داد.

عبدالفتاح البرهان، رئیس این شورا در گفت‌وگو با شبکه خبری بی.بی.سی عربی ضمن تاکید بر اینکه شورای نظامی سودان هرگز عمر البشیر را برای محاکمه به دیوان کیفری بین‌المللی تحویل نخواهد داد، اظهار کرد: عمر البشیر در داخل لیبی محاکمه خواهد شد زیرا دستگاه قضایی سودان شایسته و قادر به انجام آن هست.

البرهان در ادامه فاش کرد: درباره تحصن در مقابل فرماندهی کل ارتش در خارطوم در ژوئن گذشته دستورالعمل‌هایی از سوی رهبران شورا برای برهم زدن این تحصن که بیش از ۱۰۰ کشته داشت، صادر نشد.

وی افزود: برخی از فرماندهان نظامی در این حمله دست داشتند و مسؤولان سودان با بازجویی از آنها مقدمات ارجاع آنها به دادگاه را فراهم کرده‌اند.

رئیس شورای نظامی سودان پیش‌بینی کرد، هیئت‌های مذاکره‌کننده در مرحله دوم مذاکرات به توافقی فوری درباره اعلامیه قانون اساسی دست یابند، تا این لحظه درباره بخش بزرگی از این سند توافق شده است.

مرحله جدید حملات پهپادی یمن علیه عربستان

یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله امروز (شنبه) پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را هدف قرار داد.

بر اساس گزارشی از شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به جنبش انصارالله با استفاده از  چند پهپاد قاصف ۲k رادارها و مواضع نظامی مهم در پایگاه هوایی ملک خالد عربستان در منطقه خمیس مشیط واقع در عسیر را هدف قرار داد.

وی افزود: در این عملیات اهداف به طور دقیق هدف قرار داده شد.

یحیی سریع گفت: این حمله در چارچوب پاسخ به جنایات متجاوزان و محاصره مداوم ملت یمن انجام می‌شود و کشورهای متجاوز طی ۱۲ ساعت گذشته ۲۵ حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داده‌اند.

در ساعات اولیه صبح امروز ائتلاف متجاوز عربی عملیات ویژه برای هدف قرار دادن "اهداف نظامی انصارالله" در صنعا را اعلام کرد.

ترامپ از آمریکا متنفر است

حمله دونالد ترامپ به چهار زن رنگین پوست کنگره که منتقد دولت او هستند، در روزهای اخیر خبر ساز شده است، اما با نگاهی به سابقه این رییس جمهور در انتقاد از وضعیت آمریکا، این سوال در ذهن به وجود می آید که اگر قرار باشد کسی که شرایط را نقد می‌کند از کشور خارج شود، آیا ترامپ یکی از آن‌ها نیست؟!

همزمان با بروز جنجال‌های اخیر در آمریکا بر سر انتقاد دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور از چهار زن رنگین پوست کنگره، روزنامه گاردین در گزارشی به بیان نمونه‌هایی از انتقادات صریح او علیه کشورش پرداخته است.

گاردین در این گزارش آورده است: دونالد ترامپ هفته گذشته در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی با آشکارترین الفاظی که تاکنون به کار برده به چهار زن رنگین پوست عضو کنگره آمریکا تاخت و آنان را "افراط گرایانی" توصیف کرد که "پر از احساس نفرت" هستند.

ترامپ در سخنان خود در این تجمع گفت: آن‌ها همیشه به ما می‌گویند چگونه کشور را اداره کنیم، این کار را چطور انجام دهیم، آن کار را چطور انجام دهیم. می‌دانید چیست؟! اگر اینجا را دوست ندارند، بگویید از اینجا بروند.

جمعیت حاضر نیز به دنبال شنیدن این جمله از ترامپ فریاد زدند و گفتند "برشان گردانید".

با این حال خودِ ترامپ تا کنون بارها از آمریکا انتقاد کرده و این کشور را زیر سوال برده است؛ شاید بیشتر از هر نامزد ریاست جمهوری دیگری که در یاد داریم. حال اگر بخواهیم ترامپ را با معیارهای خودش بسنجیم، شاید زمان آن رسیده باشد که خودش آمریکا را ترک کند و "به خانه‌اش برگردد".

کلید پایان جنگ در افغانستان در دست آمریکا و پاکستان است؟

"این مسئولیت سنگینی است، اما با توجه به اقتصاد بحران‌زده پاکستان، نشانه‌هایی از حرکت واشنگتن و اسلام‌آباد به سمت یک رویکرد معامله‌ای جدید به چشم می‌خورد؛ رویکردی که می‌تواند به جنگ بلندبالای افغانستان خاتمه دهد."

مجله آمریکایی امریکن اینترست در آستانه سفر روز دوشنبه رهبر پاکستان به کاخ سفید نوشت: «زمانی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ۲۲ ژوئیه با عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان دیدار کند، آنها احتمالا بیشتر وقتشان را صرف صحبت درباره یک جنگ در یک کشور ثالث می‌کنند. افغانستان یک مساله اصلی در دستورکار واشنگتن و اسلام‌آباد است و کارشناسان به دقت توجه دارند که آیا این دو رهبر پوپولیست می‌توانند رابطه‌ای پر تنش را برای خاتمه دادن به یکی از رام‌نشدنی‌ترین جنگ‌های جهان تغییر دهند یا خیر.     

پس از ۱۸ سال جنگ و از دست رفتن امیدها، این چشم‌انداز احتمالا غیر ممکن به نظر می‌رسد اما اسلام‌آباد امیدوار است ترامپ و عمران خان برقراری یک رابطه شخصی را اولویت قرار دهند تا همکاری میان دو کشور احیا شود. عملا این بدین معناست که به ارتش قدرتمند پاکستان نقشی در عقب راندن ماشین جنگ طالبان داده شود.   

اعمال فشار ترامپ بر روی عمران خان

دونالد ترامپ در دیدار پیش‌روی خود با نخست وزیر پاکستان، او را برای کمک به پیشرفت روند صلح افغانستان تحت فشار قرار خواهد داد.

یک مقام ارشد آمریکایی اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دیداری که این هفته در واشنگتن با عمران خان، نخست وزیر پاکستان خواهد داشت، او را برای کمک به پیشرف روند صلح افغانستان تحت فشار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام آمریکایی در این باره گفت: هدف این دیدار تحت فشار قرار دادن پاکستان برای همکاری قوی در زمینه پیش‌برد روند صلح افغانستان است. ما از پاکستان می‌خواهیم طالبان را برای آتش‌بس دائمی و شرکت در مذاکرات بین افغان‌ها که دولت افغانستان نیز در آن حضور خواهد داشت، تحت فشار قرار دهد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که ترامپ از پاکستان بخواهد "شکیل آفریدی" را آزاد کند. آفریدی به سیا کمک کرده بود که حضور اسامه بن لادن را در پاکستان تایید کند.

آغاز فروش سامانه های تاد به عربستان

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، شرکت لاکهید مارتین امتیاز عقد قراردادی به ارزش ۱.۴۸ میلیارد دلار برای فروش سامانه‌های دفاعی موشکی "تاد" به عربستان را به دست آورد.

بر اساس گزارشی از سایت شبکه العربیه، پنتاگون اعلام کرد، این قرارداد جدید اصلاحیه توافق‌نامه سابق در زمینه تولید سامانه دفاعی برای عربستان است و ارزش اجمالی قرارداد فروش سامانه تاد را تا ۵.۳۶ میلیارد دلار افزایش می‌دهد.

در این راستا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان با حضور نیروهای آمریکایی در کشورش با هدف تقویت امنیت منطقه موافقت کرده است.

واکنش جمعیت الوفاق به دیدار وزاری خارجه بحرین و اسراییل

جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین با صدور بیانیه‌ای دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای اسرائیلی خود را "خجالت‌آور" توصیف کرد.

بر اساس گزارشی از المنار، جمعیت الوفاق ملی اسلامی بحرین در این بیانیه اعلام کرد: انداختن نظام بحرین و افراد آن در آغوش صهیونیست‌ها از حد خود فراتر رفته و جنایتی آشکار است.

جمعیت الوفاق ملی اسلامی دیدار خالد بن احمد، وزیر خارجه بحرین با یسرائیل کاتس، همتای صهیونیستی وی در واشنگتن را "خجالت‌آور"، "ننگ‌آور" و "گناهی نابخشیدنی" توصیف و اعلام کرد: نظام بحرین با این رفتارها دیگر هیچ مشروعیت و یا مقبولیت مردمی ندارد و منزوی می‌شود و این امر برای بحرین و شهروندان این کشور هیچ ارزشی ندارد و باعث افتخار آنها نیست.

وزیر خارجه اسراییل: رهبران دینی، حماس را تحت فشار بگذارند

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از همه رهبران دینی خواست حماس را برای بازگرداندن چهار اسرائیلی تحت فشار بگذارند.

بر اساس گزارشی از خبرگزاری آناتولی ترکیه، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از همه رهبران دینی خواست جنبش حماس را برای بازگرداندن چهار اسیر اسرائیلی که به گفته تل‌آویو در جنگ علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۴ توسط این جنبش بازداشت شدند، تحت فشار بگذارند.

کاتس توییت کرد: در کنفرانس وزارتی درباره آزادی دینی از همه رهبران مذهبی خواستم حماس را برای بازگرداندن دو شهروند اسرائیلی و اجساد دو تن از سربازان ما به نام‌های هدار گولدن و آرون شاؤول به خانواده‌هایشان تحت فشار بگذارند.

وزارت خارجه آمریکا این کنفرانس را در روزهای ۱۶ تا ۱۸ ژوئیه جاری در واشنگتن و با حضور صدها تن از رهبران دینی و دولتی و نیز نهادهای جامعه مدنی برگزار کرد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اوایل آوریل ۲۰۱۶ برای اولین بار فاش کردند که چهار اسیر اسرائیلی دارند، آنها اشاره‌ای به زنده یا مرده بودن این اسرا نکردند.

توییت هایی که ترامپ را عصبانی کرد

با وجود ادعای رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر فاصله گرفتن از شعارهای آتش‌افروزانه‌ای که اخیرا در گردهمایی حزبش علیه ایلهان عمر مطرح شده بود، او بار دیگر انتقادهایش را از چهار زن عضو کنگره از سر گرفت و نشان داد که قصد عقب‌نشینی ندارد.

بر اساس گزارشی از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ در سه پیام توییتری و چند حضور رسانه‌ای ایلهان عمر، رشیده طلیب، آیانا پرسلی و الکساندریا اوکازیو-کورتز را "ضد آمریکایی و یهودستیز" معرفی کرد.

ترامپ درباره حملاتش علیه گروهی از قانونگذاران دموکرات کنگره موسوم به "جوخه" گفت: نمی‌دانم به لحاظ سیاسی این خوب است یا بد. خیلی‌ها می‌گویند خوب است. خوب و بد آن را نمی‌دانم. فقط این را به شما می‌گویم که شما نمی‌توانید به این صورت درباره کشورمان حرف بزنید. نه وقتی که من رئیس‌جمهوری آمریکا هستم!

رهبر جمهوری‌خواه آمریکا دوباره روز جمعه زنان رنگین‌پوست کنگره را به "تنفر" از آمریکا متهم کرد و گفت که ایلهان عمر "بسیار خوش‌شانس است که اینجاست."

حملات ترامپ به دنبال توییت‌های جنجالی او علیه چهار عضو کنگره آغاز شد. او از این زنان دموکرات خواست تا به همان جایی برگردند که از آن آمده‌اند و در ادامه حامیان ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی شعار "او را برگردان" علیه ایلهان عمر سر دادند. عمر پناهنده‌ای از سومالیاست که شهروند آمریکا شده است.

عملیات گسترده ائتلاف عربی در صنعا

صدای انفجارهای مهیب امروز (شنبه) پایتخت یمن را در پی سلسله حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی لرزاند. در این راستا ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از آغاز عملیات ویژه خود علیه صنعا خبر داد.

بر اساس گزارشی از سایت اسکای نیوز عربی، ائتلاف متجاوز عربی در بیانیه‌ای گفته، اهداف نظامی مورد هدف، پایگاه‌های پدافند هوایی و محل ذخیره  موشک‌های بالستیک انصارالله هستند. این ائتلاف مدعی شد، "پدافند هوایی انصارالله هواپیماهای سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی را تهدید می‌کند".

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی تاکید کرد، در این عملیات پنج پایگاه پدافند هوایی و پایگاه‌های موشک‌های بالستیک منهدم شد و این عملیات در راستای عملیات نظامی سابق است که امکانات نیروی هوایی و سایر امکانات آنها را هدف گرفته بود.

منابعی اعلام کردند، جنگنده‌های ائتلاف عربی اهداف و اردوگاه‌های نظامی انصارالله از جمله "الصباحه"، "الصمع" و "الفریجه" را در مقر تیپ یکم و ساختمان فرماندهی نیروهای هوایی در شمال غرب صنعا را هدف گرفتند.

آغاز تحقیقات درباره حملات پهپادی به فروشگاه حشد الشعبی

نخست وزیر عراق دستور تشکیل کمیته تحقیقات درباره حمله به اردوگاه نظامی حشد الشعبی در استان صلاح الدین را صادر کرد. همچنین وزارت دفاع آمریکا دست داشتن نیروهایش در این حمله را تکذیب کرد.

بر اساس گزارشی از سومریه نیوز، وزارت دفاع عراق اعلام کرد، دو تن از نیروهای حشد الشعبی در اثر حمله یک پهپاد ناشناس به یکی از اردوگاه‌های نظامی این هیئت در صلاح الدین واقع در شمال عراق زخمی شدند، اما گزارش‌های محلی حاکی از آن هستند که در این حمله چند تن دیگر نیز کشته شده‌اند.

رسانه امنیتی عراق وابسته به وزارت دفاع اعلام کرد، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق خواستار تشکیل کمیته تحقیقات متشکل از فرماندهی عملیات مشترک، نمایندگان فرماندهی نیروی هوایی، فرماندهی پدافند هوایی و حشد الشعبی شد. هدف از این کمیته بیان حقیقت حادثه‌ای در اردوگاه نظامی تیپ ۱۶ حشد الشعبی است که با حمله یک پهپاد ناشناس هدف قرار گرفت.

حمله مذکور به اردوگاه نظامی حشد شعبی یک روز پس از آن صورت گرفت که وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم چهار تن از عراقی‌ها یعنی دو فرمانده حشد شعبی و دو استان‌دار سابق این کشور به اتهام نقض حقوق بشر و فساد خبر داد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا پهپاد ترامپ حشد الشعبی دونالد ترامپ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ

یک سناتور آمریکایی اظهار کرد اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، او نمی‌تواند ادامه کمک‌ها به اوکراین را تضمین کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سناتور جمهوری خواه دن سالیوان از ایالت آلاسکا اظهار کرد او نمی تواند ادامه کمک رسانی به اوکراین را تضمین کند اگر ترامپ بار دیگر در ماه نوامبر به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شود.

وی در مصاحبه با شبکه سی بی اس در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا او می تواند تضمین کند که آمریکا همچنان در کنار اوکراین می ماند اگر ترامپ بار دیگر به کاخ سفید بازگردد؟ گفت: من نمی توانم هیچ چیزی را تضمین کنم اما به راستی خوب است که رئیس جمهور زلنسکی نگاهی به افغانستان بیاندازد زیرا این کشور چیزهای زیادی را از دست داد.

اشاره سالیوان به اظهارات اخیر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پس از تصویب بودجه کمکی حدود 61 میلیارد دلاری در کنگره آمریکا برای این کشور در مقابله با روسیه است. زلنسکی پس از تصویب این بودجه گفته بود: اختصاص بودجه برای کمک به اوکراین، نشان می دهد که کشورش افغانستان دوم نیست و آمریکا در کنار اوکراین ایستاده است.

سالیوان ادامه داد من فکر می کنم ما باید به شرایط اوکراین نگاه کنیم. من قویا معتقدم به دلیل ضعف دولت بایدن، آنها هر ساله هزینه های دفاعی را در بودجه کشور کاهش دادند. سیاست های انرژی آنها نیز منعکس کننده ضعف آنهاست و خروج ناشیانه آمریکا از افغانستان، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به حمله به اوکراین، تشویق کرد.

این در حالی است که مجلس نمایندگان با 311 رای موافق و 112 رای مخالف در نهایت کمک 60.84 میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد.

این لایحه اکنون به مجلس سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است فرستاده خواهد شد و به احتمال زیاد در آنجا مورد تایید متحدان دولت جو بایدن قرار خواهد گرفت.

این طرح ماه‌هاست به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.

این کمک‌ها به معنی تامین مهمات توپخانه و موشک‌های دفاع هوایی خواهد بود. دولت کی‌یف، که به شدت به این کمک‌ها نیاز دارد، بارها از کنگره آمریکا خواسته آن را تصویب کند چرا که این کمک‌ها را مسئله مرگ و زندگی برای اوکراین اعلام کرده است.

همچنین مجلس نمایندگان آمریکا کمک 26.38 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی را با 366 رای موافقت در مقابل 58 رای مخالف به تصویب رساند. علاوه بر این، 8 میلیارد دلار برای کشورهای دوست و متحد آمریکا در حوزه هند-اقیانوس آرام شامل تایوان، و مبلغی نیز برای کمک های بشردوستانه برای غیرنظامیان غزه و دیگر مناطق درگیر جنگ اختصاص داده شد. همچنین قوانینی مربوط به امنیت ملی آمریکا از جمله ممنوعیت احتمالی شبکه اجتماعی تیک تاک، تصویب شد.

در همین حال سناتور جمهوری خواه ران جانسون از ایالت ویسکانسین، مجلس نمایندگان آمریکا را به دلیل تصویب لوایح کمک های خارجی مورد انتقاد قرار داد و گفت: کنگره پولی را برای این لوایح اختصاص داده که ما نداریم.

وی در جریان یک مصاحبه افزود: آمریکا به جای ارسال کمک های خارجی به کشورهای دیگر باید بر تضمین امنیت مرزهای خود تمرکز کند.

این در حالی است که دونالد ترامپ نیز در ماه های اخیر درباره ارسال کمک ها به اوکراین ابراز تردید کرده  و اظهار داشته که حمایت از اوکراین منافع حیاتی آمریکایی ها نیست. با این حال ترامپ در دیدار با مایک جانسون رئیس مجلس نمایندگان موافقت خود را با اعطای کمک ها به اوکراین به صورت وام، اعلام کرده است.

پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجیپیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپبهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است