Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@13:10:10 GMT

١٠ مصدوم در تصادف زنجیره ای در قوچان

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۴۳۳

به گزارش ایلنا از قوچان، سعید فکوری در این خصوص اظهار داشت: این حادثه در محور قوچان به چناران اتفاق افتاد و باعث مصدومیت ۱۰ سرنشین شد .

وی همچنین با بیان اینکه در حادثه مذکور، بیش از ۶ خودرو با هم برخورد داشته اند و ۲۰ نفر حادثه دیده داشته است، تصریح کرد: عوامل  پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید یوسف کلاهدوز به عنوان تیم پشتیبان اورژانس ۱۱۵ با خودرو آمبولانس به حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۵ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و ۵ مصدوم دیگر توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایگاه امداد و نجات تصادف جمعیت هلال احمر خودرو هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم