Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اتمام تست انتخابی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان کشور، از سوی فدراسیون قایقرانی سه ورزشکار به پنجمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی دعوت شدند که الناز شفیعیان نیز جزو دعوت شدگان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی، الناز شفیعیان قایقران شایسته گیلانی به همراه دو قایقران دیگر باید از عصر امروز (شنبه) در مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی آب های آرام بانوان که در دریاچه آزادی برگزار می شود، حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شفیعیان قایقران گیلانی به همراه دو ملی پوش حاضر در این اردو تا روز ۲۶ مرداد ماه سال جاری تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر فاطمه مجللی مربی تیم ملی آب های آرام بانوان ادامه خواهند داد تا با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی جهامن حضور یابند.

رقابت های آب های آرام قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از سی ام مرداد ماه سال جاری با حضور زبده ترین بانوان قایقران جهان به میزبانی کشور مجارستان برگزار می شود و قایقرانان حاضر در مسابقات قهرمانی جهان به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قایقرانی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • مروری بر چند خبر از گوشه و کنارآذربایجان غربی در ۶۰ ثانیه
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان