Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@20:27:09 GMT

تلاش دشمن برای هویت كردن جامعه ایرانی ـ اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۵۱۱

تلاش دشمن برای هویت كردن جامعه ایرانی ـ اسلامی

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین سپاه فجر فارس امروز، 29 تیر در دومین جلسه شورای عشایر استان گفت: همه باید در دفاع از هویت استان فارس کمر همت ببندیم، چرا که دشمن همواره درصدد بی هویت کردن جامعه ایرانی ـ اسلامی است.
وی، جامعه عشایری را یک جامعه هویت‌دار و غیرتمند بر شمرد که حفظ اصالت و ریشه‌های آن می‌تواند موجب رشد و بالندگی جامعه اسلامی شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روحالله بهرامی، مدیرکل امور عشایر فارس نیز در این نشست با بیان ارزش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه عشایری استان به مصوبه هیئت دولت در مکلف كردن 18 دستگاه اجرایی کشور و ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و مهارتی به جامعه عشایر اشاره کرد.
وی ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت را یکی از وظایف راهبردی تمام دستگاه‌ها و نهادهای نظام بر شمرد که باید بدان توجه جدی شود.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي هويت جامعه ايراني اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پارس آباد به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن نهادی انقلابی و برگرفته از بطن مردم است که نقش مهمی را در عمران و آبادانی روستاها دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این نهاد در شهرستان پارس آباد بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی روستاها عامل رشد تولید و جلوگیری از مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها است که انتظار داریم بنیاد مسکن با همراهی بخشداران و دهیاران و شوراها محور تحول آبادانی شوند.

فرماندار پارس آباد اهمیت مقاوم سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی را یادآور شد و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت روستایی منجر به تقویت هویت روستایی و عشایری است که در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه عمران روستایی و زیرسازی و آسفالت معابر صورت گرفت و لازم است این روند ادامه داشته باشد.

جهان بین همچنین بر تحویل اسناد مالکیت روستاهای حاشیه کشت و صنعت و تسریع در روند اجرای پروژه مسکن ملی تاکید کرد و گفت: بنیاد مسکن امسال نیز اجرای طرح هادی، آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستایی، مقاوم سازی مسکن روستاییان و سایر پروژه های عمرانی را با اولویت در دستور کار قرار داده تا رضایت ساکنان مناطق روستایی فراهم آید.

کد خبر 6077639

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • حجاب معرف هویت اسلامی جامعه است
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • بیانیه جامعه روحانیت مبارز در مورد پاسخ ایران به اسرائیل: رزمندگان اسلام سنگ دشمن از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادند و توان و اراده‌ی دفاع از مظلوم و کوتاه نیامدن از عزّت اسلامی و ایرانی را به اثبات رساندند
  • مسافران همیشه طبیعت را دریابیم
  • زندگی آرام عشایری جای خود را به زندگی روستایی و شهری می دهد!
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه عشایر از اولویت‌های دولت سیزدهم
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل