Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید محمد موسوی روز شنبه در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان افزود: شیوه نامه پرداخت تسهیلات نهایی شده و این رقم برای اراضی آبی تا ۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: چنانچه در اراضی سبزی و صیفی و مناطقی که میان تسهیلات مصوب و خسارت وارد شده شکاف معناداری وجود دارد می توان تا ۳۰ درصد بیشتر از رقم تصویب شده را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان انیکه اقدامات مطلوبی قبل و بعد از سیل در لرستان انجام شده تصریح کرد: وزارت جهادکشاورزی و کشور همکاری مطلوبی در خصوص سامانه سجاد و ثبت اطلاعات داشته اند که در این راستا حدود ۲۰ هزار پرونده در لرستان تشکیل شده است.

موسوی در خصوص رد برخی پرونده های جبران خسارت توسط پژوهشگاه فضایی کشور نیز توضیح داد: با توجه به حذف ۱۴ هزار پرونده در لرستان باید پهنه های متاثر از سیل با حضور استاندار بررسی و تعیین و دلایل این حذف شفاف سازی شود.

سیل فروردین ۹۸ بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت های کشاورزی لرستان وارد کرد و ۸,۵۰۰ میلیارد تومان نیز به سایر بخش های استان خسارت زد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر