Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزیر جهاد کشاورزی پروژه های عمومی- خصوصی بخش کشاورزی را به استان ها و روسای سازمان‌ها تبیین و ابلاغ کرد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم عبدالمهدی بخشنده معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی امروز در همایش ملی آموزشی، نقش مشارکت عمومی و خصوصی در توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: امسال در غالب تبصره 19 بودجه مشارکت های عمومی و خصوصی، مجلس به دستگاه ها اجازه داده است تا 10 درصد از اعتبارات تملک و دارایی خود را  در پروژه های عمومی و خصوصی اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پروژه هایی که دولت قبلا صرفا به صورت پیمکانکاری انجام میداد اکنون می توان بر اساس پروژه های عمومی و خصوصی با بخش خصوصی قرار داد بست و پروژه های جدید، نیمه تمام ، اتمام شده و در حال اجرا را در اختیار بخش خصوصی قرار داد تا از تجربیات، دانش و سرمایه آنها استفاده شود.

پیشنهاد نرخ جدید خرید تضمینی گندم تا 2 روز آینده به شورای اقتصاد/ برخی کشاورزان گندم خود را به دولت نمی‌فروشندمصوبه جدید سران قوا/ تصمیم‌گیری ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی به کمیته 6نفره واگذار شد

  معاون امور برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بر این اساس ما در واقع کالا و خدمات را از بخش خصوصی خریداری می کنیم؛ این تجربه قبلا در وزارت بهداشت و درمان وجود داشته است و در قاب قرار داد با بیمارستان ها خصوصی به مردم خدمات ارائه شد و دولت دیگر بیمارستانداری نکرد.

وی با بیان اینکه استارت پروژه های عمومی- خصوصی در وزارت جهاد کشاورزی زده شد گفت: براین اساس باری از روی دوش دولت برداشته می شود و از تشکیلات آن کاسته میشود.

بخشنده گفت: وزیر جهاد کشاورزی به تازگی این طرح را به همه استانها و روسای سازمانها تبین و ابلاغ کرده است.

انتهای پیام/ 

R1342/P/S7,83/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت جهاد کشاورزی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت

وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدعلی نیکبخت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش ازیک سال از آغاز "طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت" نمی‌گذرد که وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی و هماهنگ کننده، در اولین سال اجرای این طرح بزرگ راهبردی، همه زیرساخت‌های لازم از جمله نهال متناسب با اقلیم و پهنه‌های مورد مطالعه برای کاشت در سراسر کشور را فراهم ساخته است.

وی گفت: استقبال بی‌نظیر مردم و سازمان‌های مردم نهاد، پایبندی به مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی، مشارکت فعال نهاد‌ها ‌و دستگاه‌های اجرایی و نظامی، تاکیدات اثر‌بخش مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رییس‌ جمهورحضرت آیت ا.. رئیسی در کنار بسترهای لازم در تولید انبوه نهال؛ افق روشنی از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در مدت چهار سال را پیش چشم فعالان و علاقمندان محیط‌زیست گشوده است.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: بازگشت به چرخه تولید نهالستان‌های راکد و به‌کارگیری ظرفیت کامل تولید نهال در واحد‌های نیمه فعال، اجرای طرح هر مدرسه یک نهالستان و تبدیل خانه‌های روستایی به مزرعه کشت نهال؛ نهضت تولید نهال در کشور را با بیش از250 میلیون اصله به وجود آورده و استان سمنان با توجه به طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تعهد آن در چهار سال ده میلیون بوده که سالی 2/5میلیون که در سال اول بیش از سه میلیون نهال تولید و با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی آن را در زمستان گذشته غرس کردند.

نیکبخت گفت: وزارت جهادکشاورزی همه امکانات خود را برای اجرای این طرح به کار بسته تا ضمن توسعه فضای سبز کشور از دیگر مواهب آن در جلوگیری از فرسایش خاک، احیای جنگل، ترمیم سفره آب زیرزمینی، پالایش هوا، زراعت چوب و دیگر آثار زیست محیطی و اجتماعی طرح در اقلیم خشک و نیمه خشک ایران بهره‌برداری کند.

در این بازدید سیدحسن میرعماد مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مهندس محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان  و جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان،  وزیر جهاد کشاورزی را در این بازدید همراهی کردند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد