Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز طی حکمی از سوی محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی، سعید برقی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند منصوب شد.

گفتنی است سعید برقی  پیش از این به عنوان معاونت سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان طبس فعالیت داشته است.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاون سیاسی امنیتی برنا شهرستان فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش مهر، محمد علی کاوسی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به مسافران نوروزی در پست شهید امدادگر سید فخرالدین عمادی که با حضور استاندار، فرماندهان انتظامی و سپاه استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در ورودی شهر بیرجند برگزار شد، بیان داشت: هر ساله جمعیت هلال احمر در کنار دیگر سازمان‌ها برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش سوانح جاده‌ای اقداماتی را انجام می‌دهد.

به گفته وی امسال با ایجاد ۹۶ پایگاه امداد و نجات همراه با امداد رسانی، پاسخگویی به مسافران نوروزی نیز انجام می‌شود.

۱۱ پایگاه خدمات بشر دوستانه

کاوسی از ایجاد پایگاه‌های خدمات بشردوستانه در ۱۱ نقطه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران، کودکان هم می‌توانند از امکانات فراهم شده برای آنها در اتاق کودک استفاده کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به این که بیشتر حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، امسال تصمیم گرفته شد که این پایگاه در وسط ۳۰ کیلومتری ورود به شهر بیرجند استقرار پیدا کند.

توزیع بیش از ۱۱۰ بسته غذایی

کاوسی تصریح کرد: در طول سال جاری بیش از ۱۱۰ هزار بسته غدایی در بین نیازمندان توسط هلال احمر استان توزیع شد و در ماه مبارک رمضان هم در قالب اجرای طرح هلال رحمت به نیازمندان کمک می‌شود.

به گفته وی طرح خدمات بشر دوستانه نوروزی با ظرفیت سه هزار نفری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های بشردوستانه نقش موثرتری از پایگاه‌های جاده‌ای می‌توانند در کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد که انشا الله از هم استانی‌های ما کسی در گشته های نوروزی قرار نداشته باشد.

در ادامه ورزشکاران باستانی از زورخانه حاجی آباد بیرجند به اجرای حرکات زیبای ورزش باستانی پرداختند و در ادامه برنامه‌های متنوع دیگری مانند نمایش سیاه بازی و… اجرا شد و توسط استاندار این پست امدادی شهید فخرالدین عمادی افتتاح شد و قناعت و همراهانش از بخش‌های مختلف این پست امدادی بازدید کردند.

کد خبر 6056674

دیگر خبرها

  • تأیید صحت انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان خراسان جنوبی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • شاخص امنیت در ارومیه بسیار بالاست 
  • علی ربیعی: در ایران امروز همه سیاستگذاری‌ها امنیتی شده است
  • افتتاح اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه هلال احمر خراسان جنوبی
  • معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد استعفا کرد
  • کناره گیری معاون سیاسی فرمانداری بشاگرد
  • بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت مجهز شد
  • تحولات شهر قم در سال‌های اخیر بی‌نظیر است