Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@08:23:54 GMT

نجات معجزه‌آسا پس از سقوط از ارتفاعات کبیرکوه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۶۴۶

نجات معجزه‌آسا پس از سقوط از ارتفاعات کبیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان بدره از نجات معجزه آسای جوان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره در ارتفاعات کبیرکوه خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «عزت‌اله متین‌فر» اظهار کرد: امروز چند نفر از جوانان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره جهت تفریح به ارتفاعات کبیرکوه عزیمت کرده بودند که در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۱۰ ، مبنی بر سقوط از ارتفاع یک نفر در ارتفاعات کبیرکوه، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان بدره پس از هماهنگی با یگان‌های امدادی به محل ماموریت اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشخص شد باتوجه به صعب العبور بودن مسیرهای انتخابی این جوانان ،متاسفانه یک نفر از آنان از ارتفاع بسیار زیادی از کوه سقوط می‌کند و به شدت مصدوم می‌شود، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس و عوامل امدادی و اورژانس هوایی  ،این جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بدره به کوهنوردان توصیه کرد:چنانچه شخصی و  یا گروهی قصد استفاده از طبیعت و کوهنوردی را دارند حتما قبلاً با مسولان مرتبط در این خصوص هماهنگ کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم یگان های امدادی با استفاده از اطلاعات قبلی بتوانند سریع تر محل حادثه را پیدا کرده و به کمک حادثه دیدگان بشتابند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال طبیعت مرگ ارتفاعات کبیرکوه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل هلال‌احمر استان گفت: دیشب خبر سقوط یک دستگاه پراید به زیر پل در جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج منطقه «دشت بازار» به مرکز امداد رسانی گزارش شد.  
کاظم فلاحی دوست افزود: بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام شد.
وی ادامه داد: امدادگران پس از عملیات رهاسازی جان ۵ سرنشین را نجات و مصدومان با به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج