Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:42:19 GMT

یک کشته بر اثر تصادف 4 خودرو در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۶۸۷

یک کشته بر اثر تصادف 4 خودرو در قزوین

برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در جاده قزوین-طالقان یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین روز شنبه در تکمیل این خبر گفت: با اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین چهار دستگاه خودروی سواری شامل ۲ دستگاه پراید و ۲ دستگاه سواری سمند و تیبا در جاده طالقان بلافاصله عوامل پلیس راه به همراه ماموران انتظامی و اورژانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نصرالله بیگلری اضافه کرد: با حضور ماموران در صحنه تصادف مشخص شد، چهار خودرو با هم برخورد کرده و بر اثر این سانحه سرنشین یک دستگاه سواری پراید بر اثر شدت جراحات در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر این خودرو مجروح شده اند.

وی با بیان اینکه مجروحان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، اظهار داشت: کارشناسان علت این سانحه را تجاوز به چپ خودروی تیبا نسبت به خودروهای پراید و سمند اعلام کرده‌اند.

رییس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست تا نسبت به رعایت نکات ایمنی دقت لازم را داشته و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راه تجاوز تصادف خودرو رئیس پلیس راه استان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت