Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ بعد از پایان یافتن داستان تکراری تجمع کارگران شرکت ها و کارخانه ها در مقابل استانداری قزوین، امروز نوبت به تجمع برخی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین رسید که نسبت به بلاتکلیفی از وضعیت کاری خود پس از الکترونیکی شدن عوارضی‌ها و سنوات اعتراض داشتند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بعد از پایان یافتن داستان تکراری تجمع کارگران شرکت ها و کارخانه ها در مقابل استانداری قزوین، امروز نوبت به تجمع برخی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین رسید که این کارکنان پیش از ظهر امروز نسبت به بلاتکلیفی از وضعیت کاری خود پس از الکترونیکی شدن عوارضی‌ها و سنوات مقابل استانداری تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارکنان این اداره کل در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر شرکت راه و ترابری تصمیم دارد پرسنل را با هر سابقه‌ای بدون در نظر گرفتن سنوات به یک شرکت پیمانکاری با حقوق و مزایای کم تحویل دهد.

وی افزود: بعد از چند مدت شرکت ملی آزاد راه، تمام نیروها را با همان حق و حقوق به شرکت راه و ترابری تحویل داد اما بعد از الکترونیکی شدن عوارضی از ۲۸ اسفند ماه تمام پرسنل بیکار شدند.

این کارمند اضافه کرد: هم اکنون شرکت راه و ترابری تصمیم دارد پرسنل را با هر سابقه‌ای بدون در نظر گرفتن سنوات تحویل یک شرکت پیمانکاری دهد؛ با این شرایط بنده نزدیک ۱۸ الی ۱۹ سال سابقه کار دارم و دوماه به زمان بازنشستگی باقی مانده است و به علت این یکی دوماه باقی مانده باید بین یک الی دوسال دیگر نیز کار کنم.

وی اضافه می کند: برخی کارکنان نیز که چهارماه به مدت بازنشستگیشان باقی مانده است که اگر این کارکنان را به پیمانکارانی تحویل دهند، با شرایط عادی و بدون در نظر گرفتن سختی کار با حقوق بالای یک میلون تا ۲ میلیون تومان در طی ۶ سال دیگر نیز باید فعالیت کنند.

این کارمند اضافه می کند: مشکل ما احقاق حقوق به حق ما است و به اداره مربوطه مراجعه کردیم و در جواب گفتند که بیکار نشدید و برایتان کار تعریف شده است و در حال حاضر ما را به شرکت پیمانکار واگذار می کنند.

وی مطرح کرد: در حال حاضر قرارداد برای فعالیت ما، یک میلیون و ۸۰۰ تومان عنوان شده در حالی که هرکدام از ما کارکنان حداقل ۱۰ سال سابقه کار داریم و مشمول سختی کار هستیم.

این کارمند گفت: در گذشته سنوات کارکنان زیرنظر ملی آزاد راه ملی و زیرنظربانک ملی بود و در حال حاضر و نزدیک یک سال که شرکت ملی آزاد راه تمام پرسنل را با همان حق و حقوق به شرکت راه و ترابری تحویل داد از شرکت درآمدیم، برطبق سنوات تمام نیروهای ۳۰ میلیلیون و ۴۰ میلیون تومان طلبکار هستند.

وی تصریح کرد: پیگیر مطالبات خود بودیم و شکایت هایی را مطرح کردیم اما هیچ نتیجه ای نداشته است.

این کارمند یادآور شد: طبق نظر شرکت راه و ترابری ما باید ۳۵ سال هم کار کنیم در حالی که سنوات پیش بینی شده ۲۰  سال است.

لازم به ذکر است، خبرنگار قدس آنلاین پیگیر مطالبات این کارکنان از مسئولان زیربط است که اخبار تکمیلی به زودی منتشر می شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مسئولان پیگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت نام امریه سربازی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شاهپور آذروند اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمانی، دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به‌صورت امریه «سرباز روستایی» در مناطق محروم استان به سامانه جامع حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه کنند

وی افزود: نداشتن غیبت و کسر خدمت، عدم رابطه متقاضیان به‌عنوان بستگان سببی و نسبی با کارکنان استانداری و همچنین بومی بودن، از جمله شرایط «سرباز روستایی» است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل تصریح کرد: مدت خدمت سربازی روستایی ۲۴ ماه بوده و ثبت‌نام متقاضیان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری امکان‌پذیر است.

آذروند گفت: اعزام مشمولان برای تاریخ یکم تیر ۱۴۰۳ بوده و ثبت‌نام آن از روز چهارشنبه ۱۵ فروردین تا ۲۴ فروردین در سامانه مذکور انجام خواهد شد

ستاد کل نیروهای مسلح با برخورداری کارکنان شرکت‌های خلاق از مزایای امریه سربازی موافقت و دستورالعمل استفاده از خدمت کارکنان وظیفه در این شرکت‌ها را اعلام کرد.

براین اساس مقرر شد در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳، ۲۰۰ نفر از کارکنان شاغل در شرکت‌های خلاق به شرط احراز شرایط، از مزایای تخصصی امریه سربازی برخوردار شوند.

بر این اساس، شرکت خلاق باید از شرایطی همچون برخورداری از اظهارنامه مالیاتی، بهره‌مندی از حداقل سه نفر نیروی شاغل تمام‌وقت براساس آخرین فهرست بیمه مورد تأیید سازمان تامین اجتماعی و برمبنای آخرین گزارش صورت معاملات فصلی فروشی حداقل ۱۰۰ میلیون ریال داشته باشد.

در طرف مقابل، سرباز باید فارغ‌التحصیل و دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری غیرپزشکی بوده و در چهار ماه اخیر از سابقه بیمه تمام‌وقت در شرکت به‌کارگیرنده برخوردار باشد، حداقل ۸۰ امتیاز از جدول فعالیت فناورانه را کسب کرده‌ باشد و همچنین موضوع فعالیت فرد در مدت زمان حضور در شرکت، باید در راستای کالا و خدمات خلاق یا دانش‌بنیان آن شرکت باشد.

با توجه به محدودیت ظرفیت ابلاغی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح، افراد براساس امتیاز کسب شده در هر دوره اعزام، رتبه‌بندی شده و افراد با بیشترین امتیاز به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی خواهند شد. در صورت اتمام ظرفیت در هر اعزام، افراد باید تقاضای جدید خود را در دوره بعدی ارسال کنند.

تأیید اولیه افراد که توسط معاونت علمی براساس امتیازبندی صورت می‌گیرد، به منزله تأیید نهایی افراد نیست و پس از بررسی پروپوزال (شرح فعالیت شخص در شرکت) توسط داور فنی، نتیجه نهایی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور