Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:05:08 GMT

سد معبر نقض حقوق شهروندی است

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۸۱۴

سد معبر نقض حقوق شهروندی است

به گزارش خبرآنلاین ، مرتضی جلالیان اظهار کرد: سد معبر به عنوان یکی از عوامل بروز آشفتگی بصری، زیبایی را از چهره شهر می‌گیرد.

وی ادامه داد:  سد معبر باعث اختلال در تردد عابرین پیاده و ایجاد ترافیک می‌شود که این امر به هم ریختگی نظم شهر و  آرامش شهروندان را در پی دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از تجمع بساط گستران در منطقه ۲، طی چند روز گذشته شاهد اجرای طرح ضربتی مقابله با سد معبر در این منطقه به ویژه  خیابان‌های پرتردد مثل هفت تیر، ساسانی و چهار راه مصابح بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: سد معبر باعث تضییع حقوق شهروندان  می‌شود و شهرداری وظیفه دارد با عاملانی که باعث برهم ریختگی نظم شهر می‌شوند برخورد قانونی لازم را صورت دهد.

جلالیان ابراز کرد: متاسفانه در کنار سد معبر شاهد اشغال پیاده روها توسط کسبه و صاحبان مغازه ها هستیم که باید برای ساماندهی این وضعیت هم اقدام اساسی صورت داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای کاهش معضل سد معبر در کرج تنها اقدامات شهرداری کافی نیست و نهادهای دیگر هم باید تعامل لازم را داشته باشند.

مدیر منطقه ۲ شهرداری در ادامه به جمع آوری تابلوها و بنرهای فاقد مجوز سطح منطقه اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان و زیبا سازی بصری سطح شهر صورت گرفته است.

وی افزود: طرح مقابله با سد معبر و جمع آوری تابلو و بنرهای فاقد مجوز از سطح این منطقه مقطعی نیست و به طور مستمر در تمام سال اجرایی خواهد شد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ترافیک حقوق زیبایی شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی