Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@21:17:10 GMT

بررسی محیط زیستی نواحی ۱۲۲ گانه شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۹۶۸

بررسی محیط زیستی نواحی ۱۲۲ گانه شهرداری تهران

به گزارش وانانیوز، 

صدرالدین علی‌پور گفت: فعالیت‌ها، اقدامات و پروژه‌های محیط زیستی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران در تمامی حوزه‌های مرتبط با محیط زیست توسط تیم کارشناسی و تخصصی اداره کل محیط زیست مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: بازدیدهای تخصصی محیط زیستی مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با هدف تسریع و تسهیل امور در روند اجرای پروژه‌ها آغاز شده است و تا شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که به منظور بهبود کیفیت اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، نتایج آن به اطلاع شهرداران مناطق خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه اظهارکرد: بازدیدهای دوره‌ای از مناطق به‌صورت فصلی و به منظور بررسی نحوه فعالیت پروژه‌ها به لحاظ کیفی و کمی و رفع مسائل و موانع موجود صورت می گیرد.

وی با اشاره به شعار مدیریت شهری «تهران شهری برای همه» گفت: توجه به مسائل محیط زیستی در کنار تمام فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا بازدید دوره ای از پروژه‌ها و در نتیجه تصمیم گیری به‌هنگام مدیران شهری با در نظر گرفتن مشکلات موجود منجر به پیشرفت صحیح و مطلوب پروژه ها خواهد شد.

در همین راستا، کارشناسان اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، از فعالیت‌ها و پروژه های محیط زیستی مناطق ۱ و ۱۸ اعم از سوله های بازیافت و تفکیک پسماند، تجهیزات خورشیدی موجود در ساختمان نواحی و بوستان های انرژی، پکیج ها و سیستم های تصفیه آب و فضلاب بازدید کردند.
در این بازدید، عملکرد پیمانکاران در همه حوزه‌های مرتبط شامل فضای سبز و لایروبی نهرها، موارد اصلاح الگوی مصرف در ساختمان نواحی، مستندات ایزو، نحوه تفکیک پسماند از مبدا و میزان پیشرفت پروژه‌های سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهرنوشت، بررسی های مذکور و نتایج حاصل از آن‌ها در نهایت در جلسات ستادی که با حضور شهرداران مناطق تشکیل می شود، جهت اخذ تصمیمات لازم مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شهرداری تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان که در شبستان مسجد شیخ‌لطف‌الله برگزار شد اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان ۳۵۰ برنامه در مناطق پانزده‌گانه شهرداری و ۷۰ برنامه شهری اجرا می‌شود.

وی افزود: دغدغه ما این است که گروه‌های هدف در جلسات و برنامه‌ها دعوت شوند تا مردم اصفهان با نعمت‌های شهر خود آشنا شوند.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 746694

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط‌زیستی
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی برخورد جدی می کنیم
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا