Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین همایش ۳ روزه خبرنگاران تسنیم آذربایجان شرقی با حضور خبرنگاران این خبرگزاری در شهرستان سراب برگزار شد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراب، پنجمین همایش خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در استان  آذربایجان شرقی در شهرستان سراب برگزار شد که بررسی کیفی و کمی عملکرد خبری خبرگزاری تسنیم استان آذربایجان شرقی، تشریح برنامه‌های آینده خبرگزاری در استان، بررسی نقاط ضعف و قوت این خبرگزاری در استان از مهم‌ترین  محورهای این همایش سه روزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و  معاون فرماندار سراب، برگزاری نشست خبری با شهردار و شورای اسلامی شهر سراب، بازدید از کارخانجات و مناطق گردشگری این شهرستان و برگزاری دوره آموزش تخصصی خبرنگاری از دیگر محورهای این همایش بوده و خبرنگاران استانی این خبرگزاری  نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره عملکرد خبرگزاری تسنیم در استان آذربایجان شرقی پرداختند.

برگزاری کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری،  تهیه بانک جامع اطلاعاتی و همچنین تشریح فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خبرگزاری تسنیم استان آذربایجان شرقی توسط مسئولان واحد آموزش و پژوهش این دفتر در استان و تجلیل از خبرنگاران برتر این خبرگزاری از دیگر برنامه‌های این همایش سه روزه در سراب بود.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی تراب محمدی گفت: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارایه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام شد و این بخش به شهرستان تبدیل شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کار‌های کارشناسی مرتبط با آنها در حال انجام است.

شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد