Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در نظرسنجی سازمان صدا و سیما آرایی به دست آمد که با آنچه در تصور همگان بود برابری می کرد اما اینکه گلچین برنامه «دورهمی» در پخش مجدد در رتبه دوم قرار گیرد و دیگر برنامه های صدا و سیما در شبکه های مختلف رتبه های دیگر را به دست بیاوردند نمایانگر این مطلب است که برنامه ای با ساخت «دورهمی» یا «خندوانه» در هر شرایطی جزء پرمخاطب های تلویزیون محسوب می شود و نکته دیگر اینکه رقابت عصر جدید و گلچین دورهمی در پخش مجدد می تواند حاوی این سوال باشد که آیا برنامه «عصر جدید» هم  در تکرار می تواند به این حجم از مخاطب دست پیدا کند یا اینکه اطلاع بینندگان از برندگان جذابیت برنامه را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکزتحقیقات سازمان صدا و سیما در آخرین نظرسنجی خود که درتاریخ 19 تیر 98 در سراسرکشور انجام داده است پربیننده ترین برنامه‌های درحال پخش تلویزیون را اعلام کرد که عصرجدید شبکه سه، گلچین دورهمی و کودک شو شبکه نسیم به ترتیب با 67.4 ،49.3 و 37.6 درصد مخاطب و با میزان رضایت 86.7 ،88.3 و 86.6درصد، سه برنامه پربیننده سیمای جمهوری اسلامی ایران شدند.

بعد از سه برنامه پر مخاطب شبکه‌های سه و نسیم، این برنامه‌ها در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند :

4- والیبال ملت های  2019 شبکه سه با 27.8 درصد مخاطب و 92.4 درصد رضایت

5-مستند حیات وحش شبکه مستند با 26.3 درصد مخاطب و 89.9 درصد رضایت

6-به خانه برمی‌گردیم شبکه پنج با 23.7 درصد مخاطب و 88.9 درصد رضایت

7-سمت خدا شبکه سه با 22 درصد مخاطب و 88.1 درصد رضایت

8-محله گل و بلبل شبکه دو با 20.7 درصد مخاطب و 88.6 درصد رضایت

براساس این نظرسنجی از هشت برنامه پرمخاطب شبکه‌های مختلف سیما، شبکه سه سیما با سه برنامه، شبکه نسیم سیما با دو برنامه و شبکه‌های دو ، پنج و مستند سیما هر کدام با یک برنامه بیشترین سهم را داشته اند.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما احسان علیخانی برنامه تلویزیونی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت امیرعلی نبویان از رد کردن پیشنهاد مهران مدیری برای بازی در سریال پربیننده (فیلم) واکنش جالب نیما شعبان‌نژاد به پاسخ‌دهی قاطع امیرعلی نبویان؛ خنده‌های مهران مدیری (فیلم) امیرعلی نبویان چشم‌های همه را از تعجب گرد کرد؛ پاسخ حرفه‌ای به مهران مدیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • چهره‌های خبرسازی که تیتر شدند/از اوج‌گیری رشیدپور تاپرونده مدیری
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری