Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار از لیست تیم پاری سن ژرمن برای دیدار دوستانه پیش فصل برابر نورنبرگ که روز شنبه در آلمان برگزار خواهد شد، خط خورد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در بیانیه‌ای که بر روی سایت رسمی باشگاه منتشر شده، پی اس جی دلیل غیبت این بازیکن در فهرست ۲۳ نفره این تیم را تمرین عنوان کرده است. نیمار هفته گذشته به تمرینات پاری سن ژرمن بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۷ ساله در دیدار هفته گذشته این تیم برابر دینامو درسدن حضور نداشت و پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در دیدار دوستانه برابر قطر در هیچ رقابتی به میدان نرفته است. این مصدومیت باعث شد که او رقابت‌های کوپا آمریکا را نیز از دست بدهد و نتواند در قهرمانی تیمش در این بازی‌ها حضور داشته باشد. او اخیرا مدعی شده بود که قصد دارد پس از این اتفاق با ۱۰۰ درصد آمادگی به میادین بازگردد. آینده نیمار همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به نظر می‌رسد که تصمیم او برای بازگشت به بارسلونا جدی است.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، نیز چندی پیش تایید کرد که پیش از رقابت‌های کوپا آمریکا از علاقه نیمار برای بازگشت به نیوکمپ مطلع بوده است. مسئولان پی اس جی از جمله لئوناردو، مدیر ورزشی این تیم، تاکید کرده بودند که در صورت دریافت پیشنهاد مالی مناسب این بازیکن می‌تواند پایتخت فرانسه را ترک کند. بازیکنان پاری سن ژرمن روز سه شنبه برای برگزار دیدار‌های دوستانه برابر اینتر و اف سی سیدنی به چین سفر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا لیست پاریس نورنبرگ نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم