Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: بیش از 15 هزار سالمند توسط اداره کل بهزیستی استان قزوین شناسایی شده و از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا وارثی در مراسم افتتاح مرکز توانبخشی خیریه و نگهداری شبانه‌روزی سالمندان حضرت صدیقه طاهره (س) شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: امسال 46 پروژه در حوزه بهزیستی در استان قزوین افتتاح شده و بیش از 362 مورد کلید مسکن به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مشهدالرضا (ع) 86 مورد با ساخت خانه توسط خیران استان قزوین به افراد دومعلولی و دو معلول به بالا با بیش از 15 میلیارد ریال موافقت شد تا هزینه کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: مرکز توانبخشی خیریه و نگهداری شبانه‌روزی سالمندان حضرت صدیقه طاهره (س) شهرستان بوئین‌زهرا با نگهداری سالمندان آغاز به کار کرده  و باید به مجموعه تنومند و شبکه خیریه ارزشمند تبدیل شود.

وارثی اضافه کرد: باید این مرکز در حوزه‌های مختلف اجتماعی از جمله بازمانده از تحصیل، تامین جهیزیه، ساخت مسکن و اشتغال برای نیازمندان فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: تقاضای جدی این است که پایگاه اجتماعی در شهرستان بوئین‌زهرا برای ترویج فرهنگ اجتماعی برای حمایت بیشتر از افراد نیازمند فعال‌تر شود که لازم است بانک خیران تشکیل شده و منابع مختلف تامین شود.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان بوئین‌زهرا شاهد رشد 250 درصد مستمری‌بگیر هستیم و کمتر از 50 نفر در پشت نوبت خدمات مستمری‌ قرار دارند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین افزود: در شهرستان‌های بوئین‌زهرا و آوج مرکز اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شده و مرکزروزانه ذهنی و نگهداری بیماران روانی و معلولان ذهنی را باید به بسته خدمات اجتماعی شهرستان بوئین‌زهرا اضافه کنیم.

وارثی ادامه داد: ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی بوئین‌زهرا که مدت‌ها بلااستفاده مانده و به مخروبه تبدیل شده بود، توسط خیران به فرصت یعنی به مرکز توانبخشی خیریه و نگهداری شبانه‌روزی سالمندان حضرت صدیقه طاهره (س) شهرستان تبدیل شد.

وی اضافه کرد: بیش از 15 هزار سالمند توسط اداره کل بهزیستی استان قزوین شناسایی شده و از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند که بیش از یک هفتم این تعداد، در شهرستان بوئین‌زهرا شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین بهزیستی ترویج فرهنگ زهرا مسکن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان

دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: ۱۵ هزار و ۶۵۳ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی خوزستان از ابتدای تعطیلات نوروز تا ششم فروردین ۱۴۰۳ از خدمات گردشگری دریایی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزازش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سارا عبادی اظهار داشت: شهرهای ساحلی خرمشهر، بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) با هشت مکان مجاز جهت گشت دریایی در حال حاضر توسط اداره کل بنادرو دریانوردی، شهرداران، فرمانداران و نظارت اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کار خدمت رسانی به مسافران را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این ایام پنج شناور ناجی در خرمشهرو 2 مورد نیز دربندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) در نقاط پر خطر استان خوزستان استقرار یافتند تا کار امدادرسانی را در صورت نیاز انجام دهند.

عبادی ادامه داد: در طرح نوروزی گردشگری دریایی امسال یک هزار و 200 جلیقه در 6 مکان مجاز گردشگری خرمشهر و 500 جلیقه نیز در بنادر امام خمینی(ره) و ماهشهر توزیع شده تا ایمنی لازم برای ترددهای نوروزی فراهم شود.

دبیر کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: با حضور مستمر و نظارت اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی بندر خرمشهر، بندر امام خمینی (ره) و بندرماهشهر در محل‌های ارائه خدمات گشت دریایی هموطنان تعطیلات خوبی را بدون هیچ حادثه در خوزستان تجریه کردند.

وی افزود: مسافران و گردشگران در سفرهای نوروزی خود به خوزستان می‌توانند در صورت بروز هرگونه سانحه دریایی، با شماره چهار رقمی 1550 شماره تماس بگیرند تا از خدمات به موقع امدادی بهره‌مند شوند.

به گزارش تسنیم، استان خوزستان دارای یک‌هزار و 186 کیلومتر طول ساحلی است که از اروندرود در بندر چوئبده آبادان تا منتهی‌الیه شهرستان هندیجان ادامه دارد، همچنین دارای 300 کیلومتر مرز دریایی با 746 کیلومتر آبراه‌های قابل کشتیرانی و 34 کیلومتر اسکله تجاری و صیادی است.

بنادر استان شامل بندر امام خمینی(ره)، بندر شادگان، بندر آبادان، بندر چوئبده، بندر خرمشهر، بندر اروند کنار و بندر سجافی است که بندر امام خمینی(ره) با ظرفیت اسمی 60 میلیون تن از بیشترین ظرفیت تجاری و حمل و نقلی برخوردار است.گردشگری دریایی، یکی از جاذبه‌های سواحل و بنادر است. این جاذبه گردشگری علاوه بر درآمدزایی بالا، ‌ در توسعه توریسم نیز نقش به‌سزایی دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • بهره‌مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان