Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدصادق مسعودی انجام این نمونه از جراحی‌های موفقیت‌آمیز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مهم توصیف کرد و افزود: امروزه افتخار داریم نوع درمان و تشخیص بیماری صرع در بیمارستان نمازی، مطابق با تمام استاندارهای علمی دنیا با کمترین هزینه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعضای تیم بخش تشنج بیمارستان نمازی موفق به انجام این جراحی درمان برای یک نوزاد هشت ماهه شدند.

این جراح مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه هم اینک با فعالیت تیم فوق تخصصی صرع در بیمارستان نمازی قادر هستیم تعداد جراحی بیمار صرع مقاوم به دارو در سال را افزایش دهیم، گفت: با توجه به اینکه درمان و جراحی برخی از این بیماری مانند دیگر درمان ها یک اقدام عام المنفعه است و هزینه قطعه الکترونیکی آن برای مجموعه وزارت بهداشت هزینه بر است، حمایت نیکوکاران موجب می شود بتوانیم تعداد بیشتری از مبتلایان به این بیماری را درمان کنیم.

 مسعودی با اشاره به فعالیت فوق تخصصی بخش تشنج بیمارستان نمازی گفت: چنانچه تمام تجهیزات این جراحی فراهم باشد، می توانیم بدون هیچ وقفه زمانی بیماران را جراحی کنیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جراحی دانشگاه علوم پزشکی درمان نوزاد مغز و اعصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود