Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با حضور استان‌های فارس، کهگیلویه و ویراحمد، قزوین، اصفهان، کرمان، مازندران، بوشهر، هرمزگان، زنجان، لرستان، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، همدان و یزد در یاسوج برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر شنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: تبادل فرهنگ‌های قومی و محلی و ایجاد نشاط و امید ویژگی مهم جشنواره‌های محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانتری افزود: حفظ رسم و رسومات محلی و تقویت آداب و سنتها سبب اتحاد و همبستگی ملی و و ایجاد همدلی در میان همه اقشار می‌شود.

وی بیان داشت: توجه بیش از پیش به برنامه‌های فرهنگی و هنری یک ضرورت است که سبب اتحاد می‌شود.

کلانتری در کنار هم بودن را مهمترین و اصلی ترین رویکرد جشنواره‌های بومی عنوان کرد و گفت: این جشنواره به مدت دو روز و با حضور ۱۹۵ ورزشکار از ۱۵ استان به صورت تیمی و انفرادی در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشکاران بازی‌های بومی و محلی در این جشنواره در رشته‌های هفت سنگ، دال پلان، چوب کشی، پرش طول، لی لی، الختر، کشتی محلی و طناب کشی با هم رقابت کردند.

کد خبر 4671455

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید. توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.»

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود.

کد خبر 6084696

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • برگزاری جشن هفته سلامت در هوراند