Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از نشریه سان انگلیس، باشگاه لیورپول می‌خواهد حقوق محمد صلاح را افزایش دهد تا جایی که مهاجم مصری خود را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل کند.

طبق ادعای این نشریه لیورپول در رقابت با منچستری که الان بیشترین حقوق را در لیگ برتر به الکسیس سانچس می‌دهد (هفته ای 400 هزار پوند) می‌خواهد دستمزد ستاره مصری خط حمله‌اش را به 22.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 میلیون پوند در سال افزایش دهد.

لیورپول برای راضی نگه داشته مهاجمی که رئال مادرید هم در مقطعی خواهان خرید وی شده بود، قراردادی جدید برای او آماده کرده است که حقوقش را به 430 هزار پوند در هفته افزایش می‌دهد.

این در حالیست که لیورپول تابستان سال گذشته قرارداد صلاح را تا سال 2023 تمدید کرده بود. صلاح 27 ساله از سال 2017 که رم را به مقصد لیورپول ترک کرد، تا کنون در 74 بازی‌اش در لیگ برتر 54 گل زده و عناوینی مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان و برترین بازیکن لیگ برتر را هم کسب کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟

منچسترسیتی با توجه به برنامه لیگ برتر پیش از دیدار با برایتون، دو بازی کمتر از لیورپول خواهد داشت. 

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر مقابل فولام به برتری 3-1 دست یافت. 

لیورپول با سه امتیاز دیدار فولام اکنون در کنار آرسنال صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود. آن‌ها تا پنج‌شنبه منتظر دیدار منچسترسیتی و برایتون می‌مانند. در بازی امروز که کلوپ تغییرات متعددی را در ترکیبش داشت، ترنت الکساندر آرنولد، رایان خرافنبرخ و دیوگو ژوتا گلزنی کردند. یورگن کلوپ در مصاحبه با اسکای پیرامون بازی گفت:

ما دو بازی اخیر خارج از خانه را برده‌ایم. نمی‌توانیم چیز بیشتری از تیم بخواهم، عملکرد آن‌ها امروز خیلی خوب بود. بچه‌ها عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، فوتبال فوق‌العاده‌ای بود. از لحاظ تاریخی ما خیلی عملکرد خوبی در زمین فولام نداشتیم. از عملکرد تیم خوشم آمد. گزینه‌های تیم را دوست داشتم، از لحاظ اسکواد وضعیت خوبی وجود دارد. ما به همین این بازیکنان احتیاج داریم. باید به جنگ ادامه دهیم.  

کلوپ در مورد بازیکنانی که وارد بازی کرد، ادامه داد:

همه بازیکنان کیفیت بسیار بالایی دارند. گاهی آن پویایی وجود ندارد اما بازیکنان لیورپول کیفیت دارند.  

 آیا پیروزی امروز پاسخی به شکست‌های هفته گذشته بود؟

چرا نباید واکنش نشان دهیم؟ چطور به جایی که امروز هستیم رسیدیم؟ 

لیورپول روزهای آینده به مصاف اورتون خواهد رفت. پیروزی در دربی مرسی‌ساید فشار را روی منچسترستی که آن روز دو بازی کمتر خواهد داشت، افزایش می‌دهد؟ 

بازی با اورتون بسیار سخت خواهد بود. دربی برای هر دو تیم خاص است. آن‌ها (اورتون) وقتی مقابل ما قرار می‌گیرند، تیم درنده دیگری هستند اما ما به سراغ‌شان می‌رویم. فشار روی سیتی؟ واقعا فکر می‌کنید آن‌ها چنین فشاری را احساس می‌کنند؟ آن‌ها همه چیز را در سال‌‌های گذشته برده‌اند. نمی‌دانم و اهمیتی هم نمی‌دهم. باید روی خودمان تمرکز کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم