Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نوا با قدردانی از اهتمام ویژه کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر به منظور ارائه خدمات داوطلبانه و عام المنفعه تصریح کرد: فداکاری ها و ایثارگری‌های اعضای تیم های پزشکی در جهت کمک به زائرین خانه خدا پاداش اخروی دارد و در پیشگاه پروردگار مغفول نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار به مراجعه بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ زائر ایرانی در درمانگاه جمعیت هلال احمر مستقر در مدینه اشاره کرد و گفت از این تعداد بیش از هزار و ۳۰۰ نفر  به پزشک متخصص و ۴ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به پزشکان عمومی مراجعه کرده‌اند.

 دکتر محمد تقی حلی ساز با اشاره به استقرار دو دستگاه آمبولانس icu به همراه دو تکنسین اورژانس در دو منطقه مشخص شده مدینه منوره تصریح کرد: این مهم به منظور انتقال بیماران نیازمند به خدمات پاراکلینیک صورت گرفت.

 وی در همین زمینه به تعامل مناسب بیمارستان‌های سعودی برای پذیرش زائرین ایرانی اشاره کرد و گفت: مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با ۵۵ نفر کادر درمانی متشکل از پزشکان، پرستاران، تکنسینهای دارویی و اورژانس به ارائه خدمات به زائرین ایرانی می‌پردازند.

 حلی ساز با یادآوری این مطلب که درمانگاه های جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه و مدینه منوره همواره آماده ارائه خدمت به زائران ایرانی است خاطرنشان کرد: زائران ایرانی به خواست خداوند تاکنون هیچگونه مشکلی در موضوع درمان نداشته و این مهم تا پایان موسم حج با وجود پرسنل و کادر درمانی مجرب، متعهد و دلسوز حفظ خواهد شد. رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین در این دیدار به امکانات و تجهیزات پزشکی و دارویی مراکز درمانی هلال احمر در مدینه منوره اشاره کرد و افزود: درمانگاه های ما با توجه به نیاز خود همواره داروی مورد نیاز زائران ایرانی را داشته و امسال با تدابیر اندیشیده شده مشکلات دارویی نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بیمارستان جمعیت هلال احمر مشکلات ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد