Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@21:26:41 GMT

نوشابه انرژی زا جان 2 کارگر را در اندونزی گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۴۳۶

به گزارش ایلنا، به گفته پلیس اجساد این دو کارگر توسط سرکارگر آنها کشف شده است.

پلیس جاکارتا پس از انجام تحقیقات اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از درگیری در محل و روی اجساد این دو نفر دیده نشده و علت مرگ آنها نوشیدن بیش از حد نوشابه انرژی زا بوده است.

همچنین گزارش شده که این دو کارگر در تمام روز چیزی نخورده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجساد این دو کارگر برای کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر به بیمارستان منتقل شد

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نوشابه انرژی زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت به ایرنا گفت: یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، امروز در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است. 

این منبع آگاه روز سه‌شنبه اعلام کرد: خبر فوت یک دختر که بدلیل بی حجابی توسط پلیس پایتخت بازداشت شده، در ساختمان وزرا کذب است و صحت ندارد، چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

در همین ارتباط پایگاه خبری بصیرت نوشت: اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.وی گفت: متهم با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند. این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

tags # حجاب اسلامی ، اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • رونمایی از جسد یک فرازمینی باردار در پرو
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز