Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:25:02 GMT

آغاز دوره جدید اردوهای آموزشی حماس در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۲۴۷۷

آغاز دوره جدید اردوهای آموزشی حماس در نوار غزه

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از آغاز اردوهای آموزش نظامی و عقیدتی با عنوان «پیشگامان آزادی» برای دانش آموزان در نوار غزه خبر داد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه فلسطینی شهاب، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد: دهها هزار نفر حضور در اردوگاه های آموزشی ثبت نام کرده اند و فراتر از پیش بینی ها بود و این امر مسئولیت زیادی را به دوش این گردان ها می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوار غزه| شهادت 311 فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت تا کنون

این گردان ها تاکید کردند: هدف از پیشگامان آزادی ایجاد روحیه مبارزه طلبی و تقویت فرهنگ مقاومت و اعتماد به نفس و آموزش جسمانی و آموزش نظامی است.

اردوگاه های پیشگامان آزادی برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود و دانش آموزان در آن شرکت می کنند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حماس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نمی‌شود.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آموزش حدود هزار تاکسیران قزوینی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: نزدیک به یک‌هزار تاکسیران در سال گذشته در دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در سال گذشته ۱۷ دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به محتوای ارائه‌شده در این دوره‌های آموزشی گفت: در این دوره‌های آموزشی مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون قوانین راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، چگونگی رانندگی، مشتری مداری، کسب رزق حلال و موضوع عفاف و حجاب توسط مدرسان دانشگاهی تبیین شد.

وثوق‌نیا ادامه داد: تاکسیرانی حرفه تخصصی است که به همین منظور سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز حضور در دوره‌های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نخواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی در سال جدید یعنی سال ۱۴۰۳ هم به طور متناوب تا پایان سال ادامه خواهد یافت.‌

کد خبر 740001

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • بازنشر پیام مهم «محمد الضیف» برای آزادی فلسطین
  • فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • بازپخش پیام مهم«فرمانده قسام»؛برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • خالد مشعل: مقاومت در وضعیت خوبی است
  • حماس: به داستان اشغالگران درباره ترور «مروان عیسی» اعتمادی وجود ندارد
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • شهادت 30 فلسطینی دیگردرشمال نوارغزه