Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی قزوین در حاشیه افتتاح این مرکز به خبرنگار ایرنا گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان آوج با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مداخله به هنگام افتتاح شد.
علیرضا وارثی افزود: این مرکز، سیصد و پنجاه و یکمین مرکز اورژانس اجتماعی کشور است که در شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت تشکیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اورژانس اجتماعی زنجیره‌ای از خدمات را مقابل خشونت‌های خانگی برای کودکان، زنان و سالمندان، کودکان کار و… ارائه می‌دهد.
وارثی ادامه داد: در کنار اورژانس اجتماعی، مراکز مختلفی برای حمایت و پذیرش گروه‌های هدف مانند خانه سلامت برای دختران فراری یا خانه امن برای زنان خشونت دیده تشکیل شده‌اند.
وی همچنین از افتتاح مرکز جامع توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان در بوئین زهرا خبر داد و افزود: مرکز سالمندان حضرت صدیقه طاهره (س) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و ظرفیت اسمی ۴۷ نفر صبح امروز افتتاح شد.
وارثی اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار سالمند تحت پوشش خدمات بهزیستی قزوین قرار دارند که یک هفتم آنها در بوئین زهرا هستند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: البته شهرستان بویین زهرا تنها به مراکز نگهداری سالمندان نیاز ندارد و می‌توان از ظرفیت خیران جهت ارائه بسته کاملی از خدمات مانند نیازمندان به مسکن و شغل، بیماران روان، کودکان بازمانده از تحصیل و نیازمندان جهیزیه استفاده کرد.
۶۱۰۱* ۷۳۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح استان قزوین بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ساخت این مرکز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در ۶۰۰ متر با ۲ طبقه از سال ۱۳۹۶ آغاز و در اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید. 

محمد مهدی مجذوبی افزود: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد که با توجه به اینکه ۵۰۰ میلیون تومان را خیر نیک اندیش مرحوم «نعمت الله سلطانی» هزینه کرده بود به نام ایشان نامگذاری شد و مابقی از محل منابع استانی و دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد.

در این مراسم از خانواده خیر نیک اندیش مرحوم نعمت الله سلطانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر